مهر نوشت:

رئیس پژوهشکده مهدویت، عاقبت جدا شدن و فاصله گرفتن از خط و مسیر مرجعیت و ولایت را ننگ عنوان کرد.

حجت الاسلام سید مسعود پور سید آقایی در دیدار مسئولان موسسه آینده روشن با آیت الله علوی گرگانی به تشریح فعالیت های این پژوهشکده پرداخت و گفت: هر آنکس که از خط مرجعیت و ولایت جدا شود عاقبتی جز ننگ ندارد.

وی با وظیفه دانستن تبادل نظر با مراجع عظام اظهار داشت: اصرار بر اینکه ما هر ساله لااقل یکبار به خدمت آیات عظام برسیم به این دلیل است که اولا خودمان را بررسی و برآوردی کرده باشیم و ثانیا از سفارش‌ها و رهنمود‌های ایشان استفاده و بهره‌ای برده باشیم که در غیر اینصورت همچون گله‌ای نصیب گرگ بیابان خواهیم شد.

رئیس پژوهشکده مهدویت در ادامه با انتقاد از حوادث اخیر و پخش cd ظهور نزدیک است خواستار به میدان آمدن هر چه بیشتر علما و پژوهشگران عرصه مهدویت به این حوزه شد.

وی ادامه داد: وقتی اساتید و علما در چنین مباحث مهم و ضروری برای جامعه امروز قدم به میدان نگذارند کار به جایی می‌رسد که کسانی وارد میدان شوند که صد عاقل به زحمت بیفتد.

رئیس پژوهشکده مهدویت در پایان با درخواست از آیت الله علوی گرگانی برای حضور و فعالیت بیشتر در عرصه مهدویت گفت: وارد شدن هر چه بیشتر مرجعیت به حوزه مهدویت می‌تواند مانعی برای سوء استفاده و مسموم کردن افکار مردم و بخصوص نجات نسل جوان باشد.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =