۰ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۵

فارس نوشت:

قتل زن خانه‌دار که به دست همسرش به قتل رسید پس از 8 ماه لو رفت.
در روز 14 دی سال گذشته زن جوانی با مراجعه به کلانتری 128 تهران نو به مأموران گفت: چند ماهی است که من و برادرم به خاطر اذیت و آزارهای پدرمان از خانه بیرون آمده و از مادرمان هیچ اطلاعی نداریم؛ زمانی‌که قصد دیدن مادرمان را داشتیم پدرمان اظهار داشت که مادرتان به منزل خانواده‌اش در شهرستان رفته، در حالی‌که هیچکدام از اعضای خانواده مادرم با او ملاقات و یا تماسی نداشته‌اند. 

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور رضوانفر، دادیار شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده اولیه با موضوع فقدانی یک زن 42 ساله به نام معصومه جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دختر معصومه پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: از حدود یک سال پیش، پدرم به مصرف شیشه اعتیاد پیدا کرده و به همین علت دچار مشکلات شدید روانی شده به گونه‌ای که شروع به ضرب و شتم و آزار و اذیت اعضای خانواده‌اش می‌کرد تا اینکه در حدود 4 ماه پیش، من و برادرم با نجات جان خود از خانه پدرمان بیرون آمده و در جای دیگری ساکن شدیده‌ایم. پس از آن دیگر مادرمان را ندیده‌ایم؛ من از روز 5 شهریور از مادرم خبری ندارم. شب قبل از مفقود شدن مادرم، من و برادرم شاهد آزار و اذیت‌های پدر بوده و بعد از آن نیز پدرمان اجازه نداد تا مادرمان را ببینیم؛ فردای آن روز نیز من و برادرم را به همراه اعضای خانواده‌اش به مسافرت فرستاد و وقتی برگشتیم مادرمان در خانه نبود و پدرمان مدعی شد که او به نزد خانواده‌اش رفته است اما بعد از مدتی خودش اعلام کرد آن روز که تو و برادرت به مسافرت رفتید مادرتان را کشته بودم و به خاطر همین نگذاشتم تا دیگر شما آن را ببینید؛ جنازه مادرتان را هم به شمال برده و در جنگل‌های عباس آباد به داخل دره انداختم.

کارآگاهان اداره دهم با انجام هماهنگی‌های قضایی لازم، در روز 4 اردیبهشت اقدام به بازرسی محل سکونت متهم به نام وحید 46 ساله کرده که در بازرسی از این محل مقادیری موادمخدر از نوع شیشه کشف و نامبرده نیز جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال پیدا کرد.

وحید به کارآگاهان گفت: شب حادثه با همسرم دعوایم شد و برای ترساندن او جلوی دهانش را گرفته و دست‌های او را بستم؛ وقتی پسرم به طبقه بالا آمد متوجه شدم که همسرم دیگر نفس نمی‌کشد و مرده است؛ فردای آن روز بچه‌ها را به همراه خانواده برادرم به مسافرت فرستادم و پس از رفتن بچه‌ها و تاریک شدن هوا جنازه را به داخل ماشین برده و به سمت جاده چالوس حرکت کردم و جسد را از دره‌ای در جنگل‌های عباس آباد واقع در کلاردشت به پائین پرتاب کرده و در نزدیکی‌های صبح به خانه بازگشتم.

کارآگاهان اداره دهم با همکاری عوامل انتظامی شهرستان اقدام به بازرسی دقیق محل پرداخته و سرانجام در ساعت 14 روز 21 اردیبهشت موفق به کشف بقایای به جای مانده از جسد شدند.

سرهنگ آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم درباره ارتکاب جنایت و کشف بقایای به جای مانده از جسد، به دستور مقام قضایی قرار بازداشت موقت صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
17282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =