ماهان عبدی: بعد از «خنده بازار» هیچ کس با من کار نمی‌کرد

ماهان عبدی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، با حضور در کافه خبر، درباره ماجرای بیکاریش پس از حضور در «خنده بازار» توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،ماهان عبدی، بازیگری که در نوروز ۱۴۰۰ در سریال «نوروز رنگی» با کارگردانی علیرضا مسعودی حضور داشت، از روزهایی گفت که به‌خاطر بازی در «خنده بازار» کسی با او همکاری نمی‌کرده و مدت‌ها بیکار مانده بوده است.

او که به همراه کارگردان و دیگر بازیگران سریال «نوروز رنگی» در کافه خبر حاضر شده بود، درباره ماجرای ممنوع‌الفعالیتی‌اش توضیح داد: «تا چند سال می‌گفتند تو در «خنده بازار» بوده‌ای و با تو کار نمی‌کنیم. خودم دو سال سر این موضوع گرفتار بودم، حتی سر یک کار دیگر با آقای مسعودی هم این مشکل را پیدا کردیم؛ نقش محوری داستان من بودم اما یک مدیری مخالفت کرد و ایشان مجبور شدند نقش من را تغییر دهند و به نظرم این خیلی بی‌منطق است. من برای یک شبکه آیتم کار کردم، حالا برای همان شبکه می‌خواهم یک کار دیگر انجام دهم، اجازه نمی‌دهند.»

او درباره واکنش‌های منفی نسبت به حضور هنرمندان در عرصه‌های مختلف گفت: «من کلا نمی‌دانم چرا مردم خیلی سریع نسبت به همه چیز جبهه می‌گیرند، مثلا همین برنامه «خنده بازار»، اگر این برنامه را کار کنی سریال نمی‌توانی کار کنی، اگر سریال کار کنی سینمایی نمی‌توانی کار کنی و این موارد ادامه دارد.»

متن کامل گفت و گو با عوامل سریال «نوروز رنگی» را در خبرآنلاین بخوانید.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    19 8
    الکی الکی با سرنوشت یک جوان بازی میکنند ! با چه منطقی با چه دلیلی ؟ سلیقه ای مدیریت کردن جز نابودی جوانان مثل زمانه الان ما هیچ منفعتی نداشته است .
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    8 1
    ریاکاران همه جا به جامعه ضرر می زنند.
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    4 0
    جالبه اونهایی که مدعی آزادی انتقاد و منتقد و نشکستن دهانها و نبستن زبان ها بودند ، حتی به یک برنامه طنز هم رحم نکردند و جالبتر و البته خنده دارتر اینکه شما به عنوان یک رسانه اطلاح طلب دارید به این قضیه انتقاد میکنید!! یعنی باعث و بانی این مسئله خود شما و دوستانتون هستید اونوقت الان تریپ انتقاد برداشتید؟ الان به کی دارید انتقاد میکنید!؟ واقعا خنده داره....