فروش ۴میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتی در جایگاه مرزی بیله سوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: معافیت پرداخت مابه‌التفاوت سوخت نفتگاز برای کامیون‌های ایرانی خروجی از کشور در سال ۹۹به مقدار ۳میلیون و سیصد هزار لیتر بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید حجت مدنی مدیر منطقه در بازدید از جایگاه مرزی بیله سوار گفت:میزان فروش جایگاه مرزی بیله سوار در سال ۹۹ ۴میلیون و هشتصد و هشتاد هزار لیتر فرآورده بنزین و نفتگاز ، اعم از فروش در باک و تلمبه جایگاه بوده که به طور متوسط روزانه ۱۳هزار لیتر فروش داشته است.
مدنی افزود:تردد ۲۷هزار دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین طی سال ۹۹در جایگاه مرزی بیله سوار به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۷هزار دستگاه خودروی ایرانی و ۱۰هزار خودروی خارجی بوده است.
مدیر منطقه اردبیل «براساس اجرای سراسری معافیت پرداخت مابه‌التفاوت سوخت نفتگاز از اول تیرماه ۹۸برای کامیون های ایرانی خروجی از کشور ، مقدار معافیت سوخت نفتگاز در جایگاه مرزی بیله سوار در طول سال ۹۹ برای ۱۷هزار کامیون ایرانی به میزان ۳میلیون و سیصد هزار لیتر بوده است.
سید حجت مدنی تصریح کرد: تخصیص معافیت برای کامیون های ایرانی خروجی از کشور در این مرز از طریق کد رهگیری راهنامه رانندگان اعمال می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =