۰ نفر
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۵:۳۰

براساس مصوبه روز گذشته دولت٬وزارت صنایع ومعادن در وزارت بازرگانی ادغام شد.به این ترتیب با این مصوبه٬گام اساسی ادغام دو وزارت خانه بزرگ اقتصادی در دولت دهم برداشته شد.

روز گذشته پروژه ادغام دو وزارت خانه بازرگانی وصنایع ومعادن نهایی شد ودولت تصمیم گرفت٬وزارت خانه صنایع ومعادن را در وزارت بازرگانی ادغام کند.


هرچند رئیس جمهور هنوز در مورد سرپرست وزارت خانه جدید٬تصمیم قطعی نگرفته اما با توجه به این که در مصوبه دولت بر اغام وزارت صنایع ومعادن در وزارت بازرگانی تاکید شده٬احتمال این که مهدی غضنفری سرپرستی این وزارت خانه را برعهده گیرد٬زیاد است.

معاونان وزیر بازرگانی ومعاونان وزیر صنایع ومعادن توضیح در مورد این ادغام را به روزهای آینده موکول کرده اند اما آنها خبر نهایی شدن پروژه ادغام را رد نمی کنند.


با این حال برخی سایت های خبری به گمانه زنی در این مورد پرداخته اند از جمله سایت مشرق نیوز که درخبری مدعی شد:«با ادغام وزارت صنایع و بازرگانی، فرد جدیدی سکانداری این وزارتخانه تازه تاسیس را عهده دار خواهد شد».


این سایت  نزدیک به اصولگرایان  هم چنین مدعی شده است که « غضنفری به دانشگاه بازخواهد گشت و به محرابیان پیشنهاد ریاست سازمان توسعه تجارت داده شده است».


براساس این خبر احتمال دارد که  «گزینه جدی این وزارتخانه تازه تاسیس پوستین دوز» باشد که مشرق نیوز او را نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی اعلام کرده است.

/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
    0 0
    خوبه اقاي محرابيان ما مردم كه از شما به شدت دلخوريم و ناراضي ولي سايپا و ايران خودرو خيلي الان ازتون راضين و حالام كه رفتي ملت 74 ميليوني با اين مديريت خصوصا در بخش خودروسازي فروختي به 2تا خودروساز.
  • بدون نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
    0 0
    در بخش خودروسازي نه پيشرفتي از نظر تكنولوژي كردي يعني فاصله با علم روز خودروسازي دنيا بيشتر شد و فقط بيا بگو سالي 600 هزار تا پرايد از رده خارج يه كشور ديگه توليد كردم و سالي اينقدر كشته دادم!!داخلي ها بي كيفيت تر و چيني تر و كلن بازار وارداتي ها كردي بازار سوداگري