اجرای ۲۲۱ کیلومتر شبکه گذاری گاز شهری و روستایی طی سالجاری در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از اجرای ۲۲۱ هزار و ۹۰۶ متر شبکه گاز طبیعی طی سالجاری در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سردار اسماعیلی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۱ هزار و ۹۰۶ متر شبکه گاز طبیعی به شبکه سراسری گاز متصل شده است ، افزود: با احتساب این میزان شبکه گذاری در سطح استان ، میزان شبکه توزیع گاز طبیعی از بدو تاسیس تابحال به بیش از نه هزار و ۸۴۷ کیلومتر رسید که از این مقدار بیش از دو هزار و ۸۴۹ کیلومتر شبکه گذاری در شهرها و بیش از شش هزار و ۹۹۸ کیلومتر شبکه گذاری در روستاهای سطح استان اجراء شده است .

اسماعیلی با بیان اینکه این حجم شبکه گذاری در سطح استان طی سالجاری تا پایان بهمن ماه برای گازرسانی به ۶۲ روستا و تعداد ۵۷ واحد صنعتی صورت گرفته است؛ گفت: این میزان شبکه گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ؛ به میزان ۶ درصد رشد داشته است.

این مقام مسئول در ادامه می افزاید: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۲۱۱ مشترک جدید گاز طبیعی در سطح استان به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی اضافه شده اند که با احتساب این میزان مشترک جذب شده در سطح استان ، تعداد کل مشترکین گاز طبیعی استان اردبیل از بدو تاسیس تابحال به بیش از ۵۰۸ هزار مشترک رسید که از این تعداد بیش از ۳۷۲ هزار مشترک در سطح شهرها و بیش از ۱۳۶ هزار مشترک در سطح روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه بیش از ۶۲ درصد اشتراک های جدید مربوط به شهرهای استان بوده است، خاطرنشان کرد: شهرهای اردبیل و پارس آباد به ترتیب دارای بیشترین تعداد مشترکین جدید در سال جاری هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان یادآور شد:ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد و در جمعیت روستایی ۹۶ درصد است و تا پایان سال آینده نیز با بهره برداری از ۱۱۰ روستای دیگر همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1495204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =