برگزیدگان بخش کودک جشنواره عروسکی تهران-مبارک معرفی شدند

نتایج نهایی بخش کودک هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیات انتخاب و داوری بخش کودک و مبارک هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک شامل میترا کریمخانی، مژده زکریاپور و زهرا مریدی، برگزیدگان خود را در سه بخش اجراهای برگزیده، ساخت عروسک و عروسک‌گردانی و بازیگری معرفی کردند. 

الف) اجراهای برگزیده

در بخش اجراهای برگزیده، محمدرضا راسخ امین پنج ساله از تهران، آراد ترابی هشت ساله از همدان، مهرسا توانگر هشت ساله از البرز، سارا و آرش عمرانی هفت ساله از شهر قدس، گروه نمایشی یزد به سرپرستی محسن فتاحی از یزد و گروه نمایش «هه تاو» از سنندج به عنواننفرات برتد این بخش معرفی شدند.

ب) ساخت عروسک

هیات داوران در این بخش، بر اساس خلاقیت در ساخت عروسک و استفاده از مواد بازیافتی، از هنرمندانی چون سیده سیما غزل نه ساله و کاوه کرمی پنج ساله از کرمانشاه، امیرعلی عبدالعلی زاده هشت ساله از تهران و مهیار عبدالله‌زاده، ۹ ساله از ماکو تقدیر کرد.

ج) عروسک‌گردانی و بازیگری:

در این بخش هنرمندانی چون ترانه محمدی هشت ساله از تهران، مهراوه سادات‌هاشمی هفت ساله از تهران، مانترا خسرویانی از تهران و طاها موحد از یزد به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تقدیر شدند.

پیشتر عنوان شده بود، امسال به دلیل شرایط کرونایی موجود که سبب شد برخلاف دوره‌های گذشته، پاتوق کودکان امکان برپایی نداشته باشد، ستاد برگزاری جشنواره بخش «کودک و مبارک» را طراحی کرد تا خلاء این ارتباط، به نوعی جبران شود.

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک که به دبیری اجرایی مهدی حاجیان از ۱۰ اسفند آغاز شده است تا ۱۷ اسفند و برگزاری مراسم اختتامیه ادامه خواهد داشت.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =