دبیر شورای مشاورین رییس جمهور انتقادات تندی را نسبت به «جریان انحرافی» بیان کرد و گفت: تا آخرین قطره خونم مقابل جریان انحرافی مد نظر رهبری می​ایستم.

به گزارش خبرآنلاین از نخستین جلسه شورای مشاورین رییس جمهور، مهدی خورشیدی دبیر این شورا در اظهاراتی انتقاد آمیز، با بیان اینکه مجموعه شواری مشاورین مجموعه​ای در خدمت آقای رییس​جمهور بود، گفت: سابقه بنده مشخص است؛ هر چه در توان داشتم بنا بر وظیفه​ام انجام دادم. وظیفه بنده است که هر آنچه که برای پیشرفت آقای رییس​جمهور، دولت و نظام لازم بود را در این مجموعه مهیا کنم و در خدمت این مجموعه باشم.

وی با اشاره به اینکه تا کنون گلایه​ای به رییس​جهور نکرده است، تصریح کرد: من حتی آدمی نیستم که اهل نق زدن باشم. دوست دارم کارم را درست انجام بدهم و وظیفه​ام را خوب ایفا کنم. اکثر دوستان می​دانند که در این مدت یک سال و اندی که گذشته، هیچ گاه گلایه نکردم. آقای دکتر داودی نیز اینجا تشریف دارند، هیچ گاه خدمت ایشان نیز گلایه نکردم. شاید برخی اوقات درد و دلی گذرا کردم ولی هیچ گاه گلایه نکردم و نخواستم کارها بر زمین بماند. آقایانی که با بنده کار کرده​اند می​دانند ولی بدانید که تمام این مدت از سرپرستی نهاد گلایه داشتم.

خورشیدی افزود: شفاف بگویم. آقای دکتر داوودی در جریان هستند؛ آقای رییس​جمهور دستور دادند که ما ساختمان نوفل لوشاتو را به ساختمان شماره پنج منتقل کنیم؛ یعنی ساختمان کوچکی که خیلی درب و داغون بود را می​بایست درست می​کردیم. 115  -116نیرو را بایستی به سی و چند تا چهل نیرو کاهش می​دادیم. یعنی هم دورکاری را و هم کاهش پرسنل را خوب اجرا کردیم. ولی چه تضمین و پولی؟! هیچی. با دست خالی این کار را کردیم. ولی من خواستم دستور رییس​جمهور روی زمین نماند.

وی با اشاره به دستور العمل و چارت جدید شورای مشاورین گفت: آقای رییس​جمهور به ما دستور دادند تا دستورالعمل جدید و چارت جدید را تنظیم کنیم. ما نیز از همه دوستان و کارشناسان همفکری گرفته و این دستور العمل را تنظیم کردیم و خدمت آقای رییس​جمهور دادیم و ایشان به آقای فروزنده دستور دادند که آن را فوری جمع و جور کنند. این فوری تبدیل به امری شد که یک ماه و اندی طول کشید تا از دفتر ایشان بیرون بیاید. حال اینجا چه کسی مقصر است؟! خیلی روشن است.

دبیر شورای مشاورین رییس جمهور با بیان اینکه از زمان تشکیل چارت سازمانی شواری مشاورین یک سال و چند ماه می​گذرد گفت: ما کار خود را معطل کسی نمی​گذاریم. من نیامده​ام که کارم را معطل کسی بگذارم. این چارت تشکیلاتی هشتاد پست سازمانی داشت که بنابر دستور رییس جمهور، آن را تبدیل به هفده پست کردیم. آقای فروزنده این هفده پست را ابلاغ کردند ولی چرا سرپرستی نهاد از ماه نهم سال گذشته تا امروز معطل گذاشته است؟ من به آقای بقایی که جدیدا آمده است گفتم که آقای بقایی این چارت شش خط بیشتر نیست و نیاز به یک نگاه دارد. هنوز که هنوز است این چارت رفته تا ابلاغ شود!

وی با بیان اینکه «بگذریم از برخی مسایلی که اتفاق می​افتاد» گفت: ما دستورات ایشان را با راهنمایی های آقای دکتر داوودی پیگیری کرده و جواب را به ایشان دادیم ولی نمی​دانیم چرا در دفتر رییس جمهور قفل شد؟ شاید تنها برای ما قفل می​شود!

خورشیدی با بیان اینکه خوب می​شد که آقای بقایی نیز اینجا می​بود، گفت: بنده در خدمت چهار تا پنج مشاور مستقیم رییس جمهور هستم؛ آقایان حضور دارند و شهادت می​دهند. بالاخره اداره کردن این مجموعه -شورای مشاورین رییس جمهور- خرج دارد. تا کنون ما از جیب خودمان دادیم. آقای بقایی می​گوید همه این هزینه​ها می شود پانصد هزار تومان! خب، آقای بقایی پول توجیبی من الان یک میلیون تومان است! خرج کردیم و از این به بعد هم خرج می​کنیم؛ اما این که خیلی زشت است.

وی با تاکید بر اینکه قصد ندارد در خصوص عکس العمل​های نهاد ریاست جمهوری در مقابل شورای مشاورین بیشتر صحبت کند، ادامه داد: ما پیشنهاد دادیم که برخی از مشاورین در سفرهای استانی که مربوط به ایشان است شرکت داشته باشند. مانند آقای اسحاق مدنی که مشاور رییس جمهور در امور اهل سنت است. قاعدتا بایستی ایشان در سفر رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان حضور می​داشتند و همه این را تصدیق می​کنند. ولی همه را با خودشان بردند جز آقای اسحاق مدنی که ما شرمنده ایشان شدیم!

دبیر شورای مشاورین گفت: من اسم نمی​برم ولی مشخص است که منظورم چه کسانی است. من این​ها را بابت درد دل عرض می​کنم. شما بزرگان و عزیزان بنده هستید. در راس شما آقای دکتر داوودی است که بنده افتخار شاگردی ایشان را دارم.

وی ادامه داد: آقایان باید مشخص کنند که اگر با بنده اختلاف دیدگاه دارند این درست نیست که به مجموعه لطمه می​زنند و بعد بیایند ادعا کنند که ما اهل تعامل هستیم. برادر من! اهل تعامل که این طوری نمی​شود؟! مشخص است که طرف صحبت من چه کسی است.

خورشیدی خاطرنشان کرد: آدم متاسف می​شود فردی مانند دکتر احمدی​نژاد که دست آقا را بوسیده و مخلصانه ادبیات امام را زنده کرده و حدود نود سفر استانی رفته که تا کنون کسی نرفته بود و فکر نمی کنیم که روسای جمهور بعدی نیز بتوانند رکورد ایشان را بشکنند، متهم کنند که ضد ولایت فقیه است. بنده به عنوان عضو خانواده ایشان اعتراف می​کنم که ایشان و خانواده ایشان و همسر ایشان زندگی پاک، ولایی و مکتبی دارند. چنین کسی که دست آقا را بوسیده و همواره پشت سر آقا حرکت کرده و تابع ولایت است را متهم به عدم ولایت پذیری کرد.

وی ادامه داد: این درست نیست، این انصاف نیست. بالاخره آخرتی هم هست. این دنیا زودگذر است. این پست​ها نیز زودگذر است. ایشان هم حدود دو سال دیگه هستند و بعد می​روند، آیا خدمت​هایی که ایشان کرده را نادیده می​گیریم؟! کدام رییس جمهوری اینقدر تابع ولایت بوده؟! بیایید همه را از ابتدا مرور کنیم. بعد از رهبری حضرت آقا را مشاهده کنیم. ولایت پذیری ایشان واقعا بی​نظیر بود.

دبیر شورای مشاورین رییس جمهور خاطرنشان کرد: بنده صراحتا عرض کنم؛ بنده مهدی خورشیدی سرباز ولایت هستم، در التزام رکاب حضرت آقا هستم. بالاخره ایشان به عنوان مولا و مقتدای ما جریان انحرافی را مطرح کردند. بنده به عنوان سرباز ایشان می​گویم که تا آخرین قطره خونم مقابل جریان انحرافی مد نظر ایشان که همه هم می​دانند منظور معظم له چیست، خواهم ایستاد؛ چه درون خانواده و چه بیرون خانواده. بنده افتخار می​کنم که سرباز کوچک ایشان هستم. از اینجا نیز عرض می​کنم مولای من و مقتدای من، بنده پای شما را می​بوسم. نوکر و سرباز شما هستم و تا آخرین قطره خون پای آرمان​هایی که شما پای آن ایستادید هستم و خواهم بود.

 /29211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
    0 0
    ای خدا! بعضی‌ها پول‌توجیبی‌شان یک میلیون تومان است و آن‌وقت ما مردم عادی، این‌طور محتاج کار و حقوق و...
  • بدون نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
    0 1
    " بالاخره آخرتی هم هست. این دنیا زودگذر است. این پست‌ها زودگذر است..." ولی چند نفرمان به این جملات اعتقاد قلبی داریم؟!
  • فقط IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
    0 0
    اگر آخرتی هست و دنیایی دیگر هست تو از پستت کناره بگیر برو تو یکی از دهات زابل کشاورزی کن . نه تو تهران برای اینکه از دو تا خیابون جاتو عوض کردند ناله کنی . اقا گفته جهاد اقتصادی پس سربازی برو از تهران جای دیگه کار کن . حرف حرف حرف
  • رضوی IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
    0 0
    ببخشید ، ایشون پزشک هستند ، قبل از اینکه داماد آقای دکتر احمدی نژاد بشن هم پزشکی می خوندن ، الکی پول تو جیبیشون یک میلیون تومان نیست ، هر چند که یک میلیون تومان برای یک پزشک رقم کمی است. خدا وکیلی ، من ایشون رو ندیدم ، ولی خیلی دوستشون دارم. هر کسی دیگه جای ایشون بود ، الان نعوذبالله خدا رو بنده نبود ولی ایشون هنوز هم برای معالجه بیماران به بیمارستان می رن و خیلی مردمی هستند.
  • بدون نام IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
    0 1
    ایکاش بجای مسائل سیاسی مسائل اقتصادی مردم رسیدگی میشد بازنشستگان سالهای 88و89 با حداقل حقوق زندگی میکنند وکسی به فکرشان نیست فقط قول میدهند وبرای اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری برای انان امروز و فردا میکنند و میخواهند انها را نسبت به انقلاب و رئیس جمهور محترم بدبین نمایند
  • حميد رضا IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۷
    0 0
    شماكه همه كامنتارو نميذاريد چرا ميگيد نظر بذاريد.مردم مسخره كرديد.