حجت الاسلام سقای بی ریا از رایزنی هایی با وی جهت پذیرش مسؤولیت ریاست دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر داد.

وی گفت: در صورتی که مسؤولیت رییس دفتر جامعه مدرسین را بپذیرم و این مساله نهایی شود، از مشاورت رییس جمهور کناره گیری خواهم کردم. 

حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرگزاری رسا، از رایزنی با وی جهت پذیرش مسؤولیت ریاست دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر داد. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور شما به عنوان رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قطعی و نهایی شده است؟ ابراز داشت: هنوز این مساله قطعی نیست و قاعدتا باید از سوی آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین حکمی در این خصوص صادر شود. 

حجت الاسلام سقای بی ریا درباره مذاکرات و رایزنی های صورت گرفته در این خصوص نیز گفت: بنده برای پذیرش مسؤولیت ریاست دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام آمادگی کرده ام. 

وی بیان داشت: این مساله به رایزنی های خود جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بستگی دارد که این مساله را نهایی می کند. 

حجت الاسلام سقای بی ریا راجع به مسؤولیت مشاورت رییس جمهور در امور روحانیت نیز گفت: در صورتی که مسؤولیت رییس دفتر جامعه مدرسین را بپذیرم و این مساله نهایی شود، از مشاورت رییس جمهور کناره گیری خواهم کردم. 

وی درباره معرفی فرد جدید به عنوان مشاور رییس جمهور در امور روحانیت نیز گفت: من از آقای دکتر احمدی نژاد رییس جمهور، تقاضای وقت کردم، اما هنوز این وقت نهایی و تنظیم نشده است.

/30

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 127787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۵
    0 0
    آیا برای یکبار هم که شده خبرهای موفقیت دولت احمدی نژاد را انتشار داده اید؟!! واقعا برای خبرآنلاین متاسفم فقط از آدمهایی می نویسید که ضد دولتند هیچ وقت سایت شما را به کسی پیشنهاد نخواهم کرد شما جز سیاه نمایی و تفرقه انداختن کاری نمی کنید باعث تاسف است.