۵ مورد حادثه گازگرفتگی تنها طی یک روز در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در روز گذشته ۵ مورد حادثه ناشی از استفاده غیرایمن از کپسول گاز پیک نیک و نشت گاز در منزل مسکونی در اصفهان، خمینی شهر و بهارستان داشتیم.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در آزادراه قم-تهران در روز جمعه اظهار داشت: این اتوبوس از پایانه جنوب تهران به قصد کاشان با ۱۷ سرنشین در حال حرکت بود که در اثر سانحه ۴ نفر مجروح شدند.

وزش باد شدید در روز شنبه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: روز شنبه با پدیده غالب وزش باد نسبتا شدید تا شدید را خواهیم داشت و آمادگی عوامل اداره راه با پشتیبانی ۷۵۰ نیرو و ۵۶۰ دستگاه ماشین آلات در راهدارخانه و نیز تیم های امدادی و شهرداری ها ابلاغ شده است.

۱۳ جان باخته در اثر گازگرفتگی و ۴۰۰ مصدوم

وی به حادثه‌های گازگرفتگی در روز جمعه هم اشاره ای کرد وگفت: در روز گذشته ۵ مورد حادثه ناشی از استفاده غیرایمن از کپسول گاز پیک نیک و نشت گاز درمنزل مسکونی در اصفهان، خمینی شهر و بهارستان داشتیم که طی دیروز و امروز ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

شیشه فروش گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۳ نفر در اثر استفاده غیرایمن از وسایل گرمایشی جان باختند و ۴۰۰ نفر هم مصدوم شدند.

وی هشدار داد: لازم است شهروندان در رعایت اصول ایمنی و استاندارد در تهیه استفاده و نصب لوازم گرمایشی و گازسوز پکیج، بخاری، آبگرمکن، با اطمینان از سالم بودن دودکشها و تهویه مناسب در فضاهای سربسته و اخذ مشورت فنی از واحد امداد شرکت گاز با شماره ۱۹۴ و نیز صرفه جویی در مصرف انرژی اقدام کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =