گزارش عملکرد ۱۰ماهه سال جاری اداره کل تعزیرات حکومتی اردبیل

در پی گزارشی از عملکرد این اداره تعداد۹۹۸۵ فقره پرونده وارده و۹۹۴۵ فقره پرونده رسیدگی و متخلفین را به پرداخت مبلغ۶۵۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نموده که از این تعداد پرونده۷۶۷۱ فقره آن مربوط به حوزه کالا و خدمات ،۹۱۶ فقره در رابطه با قاچاق کالا و ارز و۱۳۹۸ فقره مربوطه به بخش بهداشت و درمان می باشد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از اهم پرونده های مورد رسیدگی۱۵ فقره مربوط به تعهدات ارزی که متهمین علاوه بر الزام به ایفاء تعهدات ارزی به تعلیق کارت بازرگانی محکوم و ۷۲ فقره مربوط به احتکار به ارزش ۷۸ میلیارد ریال و۵۹ فقره آن عدم اعلام موجودی به ارزش ریالی۴۰ میلیارد و تعداد ۱۶۸۸ فقره آن مربوط به تخلف گرانفروشی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال و۵۷۲ فقره آن با ارزش ۲۲ میلیارد ریال مربوط به تخلف عرضه خارج از شبکه که مورد رسیدگی و منتهی به صدور حکم گردیده اند . همچنین تعداد۱۰۰ فقره پرونده مهم مجموعا بارزش۲۶۶ میلیارد ریال در این اداره کل تشکیل وغالب پرونده ها منجر به صدور رای  واتخاذ تصمیم گردیده  است

علی رحمتی آذر اظهار کرد: در مدت۱۰ ماهه سال جاری ۴۸۳۱مورد بازرسی انجام شده و طی این بازرسی ها تعداد۱۳۳۲  واحد دارای تخلف بوده اند . وی با بیان اینکه گشت های اداره تعزیرات حکومتی استان در ۲ قالب کنترل بازار و امور بهداشتی ( رعایت موارد بهداشتی ) گشت های مشترک انجام می شود  وی عنوان کرد : این گشت‌ها در حوزه‌های قاچاق و کالا و خدمات و بهداشت و درمان با مشارکت نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت، اتاق اصناف، صمت و اداره استاندارد  وجهاد کشاورزی انجام می‌پذیرد.که از اول سال بیش از ۱۵ طرح با توجه به مقتضیات زمانی از قبیل بازگشایی مدارس –طرح رمصان و.. با اولویت پیگیری گزارشات مردمی برگزار گردیده است. 
وی درادامه به کاهش مدت زمان رسیدگی نیزاشاره وبیان داشت علی رغم کمبود امکانات ،معدل مدت زمان رسیدگی به پرونده ها درکل نسبت به۱۰ ماهه سال گذشته ۳ روز کاهش ،یعنی به ۶/۷ روز رسیده است.
درپایان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل عنوان کردند: تعزیرات حکومتی استان سازمان  بصورت مدوام درسطح استان هرگونه تخلف احتمالی را رصد نموده  با هرگونه تخلف در حوزه های مختلف اقتصادی خصوصا کالاهای  اساسی ومایحتاج مردمی بشدت برخورد قانونی می نماید .همچنین سامانه تلفن گویای ۱۳۵ واینترنتی به آدرس  Tazirat۱۳۵ بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات وگزارشات مردمی  می  باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =