۰ نفر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲

فارس نوشت:

یک هفته‌نامه آلمانی با اشاره به درج مطلبی در پایگاه اینترنتی یکی از احزاب مخالف دولت آلمان درباره اهداف نژادپرستانه صهیونست‌ها نوشت که احتمالا این حزب مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

به گزارش "اشپیگل "، حزب چپ آلمان در شهر "دویزبورگ " به تازگی اقدام به درج مطلبی به همراه تصویری کرده است که بیانگر اهداف نژادپرستانه اسرائیل و تلاش این رژیم برای سیطره بر جهان است.

بر اساس این گزارش، در بالای این مطلب قسمتی از اظهارات "آریل شارون " نخست وزیر اسبق اسرائیل دیده می‌شود که گفت: "ما قوم یهود آمریکا را اداره می‌کنیم و آمریکایی‌ها هم این موضوع را می‌دانند " و بلافاصله پس از آن تصویری دیده می‌شود که ترکیبی از ستاره 6 پر و نماد صلیب شکسته است که با توجه به عنوان مطلب و تصویر مندرج در زیر آن نشان می‌دهد که ستاره داوود و صلیب شکسته با هم ارتباط دارند و در زیر آن نیز مطلبی نوشته شده است با این عنوان که "دیگر جنگی برای اسرائیل به وقوع نخواهد پیوست ".

نویسنده در تشریح این عنوان به جنگ عراق اشاره کرده و به این موضوع پرداخته است که جنگ عراق با این ادعا که در عراق تسلیحات کشتارجمعی وجود دارد آغاز شد و 26 میلیون نفر( مردم عراق) درگیر جنگ شدند و صدها هزار تن هدف بمباران قرار گرفتند،با این هدف که اسرائیل تهدید نشود.

در پی این اقدام "رالف هافرکامپ " دادستان کل شهر دویزبورگ در این مورد گفت که این حزب احتمالا به دلیل اقدام به یهودستیزی مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.26146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
    0 0
    می توان آنقدر نفهم بود که دوستی هیتلر با یهودیان را ندید و کسی که اینقدر به آژانس یهود خدمت کرد تحت لوای مبارزه با یهود در واقع بزرگترین خدمت را به جامعه یهود کرد و باعث شکل گیری اسرائیل شد. جالب است که همزمان در کشورهای متحد هیتلر نیز این عمل رخ داده است در روسیه و ایتالیا و این مشخص می کند هدف سازماندهی شده ای در جریان بوده است