درخواست برگزاری جلسه​ای غیرعلنی برای بررسی مسائل موجود در دولت برای سومین بار در جلسه امروز مطرح شد.

به گزارش خبرآنلاین، پس از نورا و مرادی، حسین نقوی حسینی نماینده ورامین هم خواستار برگزاری جلسه غیر​علنی​ای برای بررسی مسائل موجود در دولت شد و گفت: حوادثی در جریان است که مجلس در قبال آن مسئول است و نمی​تواند نسبت به آن سکوت کند.

وی در واکنش به تذکرات هیات رئیسه به نمایندگان برای اینکه تجمعاتشان را متفرق کرده و حواسشان به بررسی لایحه بودجه 90 باشد، گفت: اینکه نمایندگان نمی​توانند سر جای خود بنشینند و هراز چندگاهی دور هم جمع می​شوند، به خاطر اتفاقاتی است که اخیرا در دولت رخ داده است.

نقوی این اتفاقات را بی​سابقه خواند و ادامه داد: در هیچ دوره​ای ما چنین سابقه​ای نداشتیم و اگر هم سابقه​ای وجود داشته مجلس به شدت با آن برخورد کرده است. به زعم سخنگوی فراکسیون اصولگرایان، باید نشستی در مجلس ولو به شکل غیرعلنی برگزار شود تا نمایندگان با یکدیگر هماهنگ شوند.

وی با اشاره به اینکه اخبار و اطلاعات و نقل و قول​های مختلفی میان نمایندگان مطرح می​شود و به سایت​ها و رسانه​ها می​رود، افزود: ما نمی​دانیم اینها مواضع نمایندگان هست یا نه؟ موضع مجلس چیست؟ لازم است جلسه​ای غیرعلنی بگذارید تا موضع مجلس و نمایندگان مشخص و هماهنگ شود.

نقوی تاکید کرد: نمایندگان دلشان برای مملکت می​سوزد، چون همه نمایندگان اشتراک نظر دارند که ولایت فقیه رکن اساسی کشور است.

لاریجانی در پاسخ به وی گفت: در جلسه هیات رئیسه در این مورد بررسی می​کنیم.

/29

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =