در جلسه علنی امروز نیز همچون جلسه علنی روز چهارشنبه هفته گذشته، نمایندگان خواستار غیرعلنی شدن جلسه شدند تا مسائلی درباره دولت را بررسی کنند.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا خباز عضو فراکسیون اقلیت و نماینده کاشمر پیش از این خواستار جلسه غیرعلنی مجلس شده بود اما امروز این جبار کوچکی​نژاد نماینده رشت بود که درخواست غیرعلنی شدن جلسه را مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه حوادث تلخی در کشور پیش آمده و مردم مدام سوال می کنند، افزود: حرکت​هایی در مورد دولت و وزرا بوجود آمده و روز به روز دامنه این مشکلات افزوده شده است.

جبار کوچکی​نژاد با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «هر اقدامی که موجب خوشحالی دشمنان و ناراحتی دوستان شود، مذموم است»، افزود: متاسفانه هر روز عمق این مسائل بیشتر می​شود. انتظار است به نامه​ای که بیش از 10 نفر از نمایندگان امضا کردند توجه کرده و جلسه را غیرعلنی کنید تا راه حلی برای حل این مشکل کشور بیابیم.

عباسعلی نورا نماینده زابل هم در تشریح اقدامات مورد تذکر کوچکی​نژاد گفت: جریان انحراف از ساعاتی قبل در تلاشند با ابزار زور، اقدامات نابخردانه​ای را آغاز کرده و تمام انرژی خود را صرف تشویش در اذهان عمومی کند. آنها در نظر دارند، بیانیه​ای را به امضای وزرا و استانداران برسانند. البته خوشحالم که وزرا تا کنون زیر بار این کار نرفته​اند.

پس از آنکه نمایندگان در تایید این اظهارات فریاد «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سر دادند؛ مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح​طلب سمنان در تذکری گفت: بد نبود یک مقدار هم شعار  بصیرت - بصیرت می​دادید!

وی سپس افزود: به اشتباه آدرس غلط به بقایی ندهید و آدرس درست بدهید!

اشاره کوکبیان به شکایت نماینده رباط کریم از مشایی و بقایی به کمیسیون اصل90و قوه قضاییه بود که صبح شنبه در مجلس مطرح شد.

/2729

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
    0 0
    قابل توجه نمایندگان مجلس:حالا هی آب به آسیاب دشمنان بریزید.
  • بدون نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
    0 0
    ما که از دلشوره داریم میمیریم شما رو بخدا زودتر تکلیفمان را روشن کنید اگه واقعا احمدی نژاد پیرو ولایت نباشه من که در جا سکته می کنم! ! !