دو رویداد حساس برای تنیس ایران: خرداد ۱۴۰۰ فدکاپ مالزی، شهریور ۱۴۰۰ دیویس کاپ

رئیس فدراسیون تنیس گفت: برای دو رویداد حساس در خرداد و شهریور سال آینده آماده می‌شویم و امیدوارم با کسب نتایج خوب مسابقات را به پایان برسانیم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس که برای شرکت در مجمع سالیانه هیات تنیس آذربایجان‌غربی به ارومیه سفر کرده است، در مورد رویدادهای آتی تنیس کشورمان گفت: ۳۱ خردادماه سال ۱۴۰۰ مسابقات فدکاپ در مالزی و در شهریور مسابقات دیویس کاپ در ترکمنستان خواهیم داشت.

وی افزود: درخصوص مسابقات، کمیته فنی تشکیل شده و با توجه به تنیسورهای جوان و رده‌های سنی، در حال برنامه‌ریزی برای تشکیل تیم‌ها و انتخاب سرمربی ظرف هفته آتی هستیم.

رئیس فدراسیون تنیس افزود: در خصوص شرایط تیم ملی در دیویس کاپ کار سختی در پیش داریم ولی می‌توانیم با عملکرد خوب به شرایط قابل قبول بازگشته و به دسته ۳ صعود کنیم.

عزیزی در مورد توجه به استان‌ها گفت: به کمک یکی از حامیان مالی، راکت و توپ تنیس تهیه و بزودی بصورت رایگان در اختیار هیات‌های استانی قرار خواهدگرفت.

عزیزی در خصوص تنیس آذربایجان‌غربی هم گفت: برای برگزاری مسابقات فیوچرز و ITF به میزبانی این استان با توجه به پتانسیل موجود آمادگی هرگونه همکاری هستیم.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1474928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =