تایید نهایی3هزارمتقاضی در طرح اقدام ملی مسکن در قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تعداد متقاضیان حائز شرایط تاکنون 4702نفر و متقاضیان تایید نهایی شده 3112نفر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ابراهیم مبارک قدم، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه ای که با حضور اعضا و با هدف بررسی و پیگیری امور طرح اقدام ملی مسکن با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های در دست اقدام در این حوزه در محل سالن جلسات مدیریت بحران برگزار شد، گفت: تعداد متقاضیان ثبت نام شده در طرح اقدام ملی مسکن استان 13094نفر و تعداد جمعیت خانوار ثبت نام شده 39684 است.

دبیر شورای مسکن استان افزود: تعداد متقاضیانی که وجه خود را واریز کرده اند 1369نفر و مجموع مبلغ واریزی متقاضیان بالغ بر پنجاه میلیارد تومان است.

او افزود: تعداد متقاضیان حائز شرایط تاکنون 4702نفر و متقاضیان تایید نهایی شده 3112نفر است؛ همچنین 2359نفر افتتاح حساب خود را انجام داده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی درباره اختصاص پروژه ها به متقاضیان بیان کرد: تاکنون 5094قطعه زمین توسط این اداره کل در استان تامین شده و 2109قطعه زمین نیز واگذار شده و به طور صد در صد به تمام متقاضیانی که وجه خود را کامل پرداخت کرده اند پروژه تخصیص شده است.

مبارک قدم اظهارکرد: تاکنون وضعیت 50درصد متقاضیان استان پالایش شده و امیدواریم با توجه به واگذاری موضوع تکمیل پرونده و پالایش متقاضیان به سازمان نظام مهندسی، هر چه سریعتر مابقی افراد نیز تعیین تکلیف شوند.

او تصریح کرد: امکان استفاده از ظرفیت شهرهای همجوار در شهرهای فاقد زمین مناسب از جمله قزوین، محمدیه، بیدستان، شریفیه و الوند جهت طرح اقدام ملی مسکن در مهرگان و همچنین آماده سازی 250هکتاری توسعه ضلع غرب ناحیه شهری مهرگان مورد بررسی قرار گرفته است.

مبارک قدم افزود: ساماندهی تعاونی های مسکن در طرح اقدام ملی مسکن و ساماندهی مسیل های ناحیه شهری مهرگان از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی قزوین گفت: بررسی آخرین وضعیت پروژه کاریز خاور و عمران 130 و کارگزاری و مدیریت ساخت پروژه های 1300واحدی فاز 2توسط بنیاد مسکن نیز از دیگر دستورکارهای جلسه شورای مسکن استان بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1472834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =