کتاب «سلام همسایه؛ خرت‌وپرت‌های گمشده» منتشر شد

کتاب «سلام همسایه؛ خرت‌وپرت‌های گمشده» با ترجمه رامبد خانلری، روایت داستانی معمایی و جذابی است که در ۱۹۸ صفحه به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «سلام همسایه؛ خرت‌وپرت‌های گمشده» نوشته‌ کارلی آنه‌وست با ترجمه رامبد خانلری توسط انتشارات صاد منتشر شد.

 نیکی به‌تازگی همراه خانواده‌اش به شهر رِی‌وِن‌بروک آمده‌اند، شهری کوچک که در آن همه یکدیگر را به خوبی می‌شناسند، اما به‌نظر می‌رسد با هم توافق کرده‌اند تا درباره اتفاقی تلخ سکوت کنند. نیکی با آرون پسر عجیب خانه روبه‌رویی‌شان دوست می‌شود. خانه‌ای با راهروها و درهای زیاد که کنجکاوی او را برمی‌انگیزد. در طی ماجراجویی‌هایش با آرون، پی به معمایی می‌برد. یک‌سال پیش از آمدن نیکی به این شهر لوسی دختر ۸ ساله‌ای در ترن هوایی جان خودش را از دست داده، و حالا نیکی می‌خواهد راز این ماجرا را کشف کند.

سلام همسایه نخستین جلد از مجموعه شش جلدی نوشته کارلی ‌آنه‌وست نویسنده استرالیایی‌تبار است که از یک بازی به همین نام اقتباس شده. در مجموعه «سلام همسایه»  Hello neighbor کارلی ‌آنه‌وست با بهره بردن از قوه تخیلش برای این بازی پرهیجان و پرطرفدار روایتی معمایی و جذاب ساخته است. این مجموعه کتاب پس از انتشار از سوی ساندی تایمز در زمره پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفت و همچنان خوانندگان پروپاقرصی دارد. اکنون نشر صاد نخستین جلد از این مجموعه را با ترجمه رامبد خانلری منتشر کرده است.

این اثر معمایی در ۱۹۸ صفحه و با قیمت ۴۰ هزار تومان کاغذی و ۲۰ هزار تومان الکترونیکی منتشر شده است. نسخه‌ الکترونیکی کتاب را می‌توانید در طاقچه و فراکتاب بخوانید. نسخه‌ کاغذی آن را نیز در سایت نشر صاد سفارش دهید.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1472556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شایان زارعی IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    دانلود سلام همسایه چگونه است