دانش آموزان شهرستان کوثر استان اردبیل همچنان محروم از شبکه شاد

فرماندار کوثر گفت: به دلیل نبود زیرساخت‌های ارتباطی لازم دانش‌آموزان ۳۹ روستای این شهرستان از برنامه‌های شبکه آموزشی شاد محروم هستند.

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل کنعانی اظهار داشت : علاوه بر این دانش‌آموزان ۲۱ مدرسه شهری منطقه نیز از برنامه‌های تحصیلی و آموزشی این شبکه محروم هستند.

وی گفت : در حال حاضر فقط دانش‌آموزان ۳۴ روستای این شهرستان از برنامه‌های شبکه آموزشی شاد بهره‌مند بوده و در روستاهایی که دسترسی به این شبکه ندارند بر ادامه تحصیل حضوری دانش‌آموزان در کلاس درس تاکید می‌شود.

کنعانی با انتقاد از ادامه روند ضعف برنامه‌های آموزشی ارائه شده در شبکه آموزشی شاد گفت: به اظهار بسیاری از مردم و دانش‌آموزان شبکه آموزشی شاد به یک شبکه ناشاد برای قشر در حال تحصیل تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان کوثر کمبود نیروی انسانی و معلمان تخصصی، شیوع بیماری کرونا ، مشکل تهیه گوشی توسط دانش‌آموزان بی‌بضاعت برای استفاده از تحصیل مجازی ، در حال تخریب بودن ساختمان ۲۰ مدرسه و نیاز به انجام تعمیرات اساسی در ساختمان ۱۴ مدرسه این شهرستان را از جمله مشکلات آموزشی منطقه ذکر کرد.

او افزود: امسال برای نخستین بار ۱۸ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های آموزش و ورزشی آموزش و پرورش این شهرستان تخصیص یافته و انتظار می‌رود اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل نسبت به تامین ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در مقابل این اعتبار استانی و اجرای پروژه‌های نوسازی و تعمیر و تجهیز مدارس این منطقه امسال اقدام کند.


وی با بیان اینکه تحصیل دانش‌آموزان در مدارس کهنه و فرسوده موجب رنجش خاطر آنها می‌شود، افزود: توسعه، تجهیز و تهیه امکانات ورزشی مدارس و همچنین تهیه کانکس و ملزومات فضاهای آموزشی باید مورد توجه قراربگیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =