دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: نمی​خواهیم وارد معرکه زودهنگام رقابت​های انتخاباتی شویم.

حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌و گو با فارس در پاسخ به سوالی در مورد نتیجه کمیته سه نفره رئیس جمهوری برای اتحاد اصولگرایان اظهار داشت: جمع بندی نتایج رایزنی‌های کمیته سه نفره در نیمه دوم سال‌جاری انشاء الله اعلام خواهد شد؛اما از آنجا که امسال سال جهاد اقتصادی است و همه باید روی گفتمان جهاد اقتصادی متمرکز باشند؛ ما نمی‌خواهیم وارد معرکه زودهنگام رقابت‌های تبلیغاتی شویم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجموعه دولت برای اتحاد با اصولگرایان خارج از دولت همکاری لازم را انجام می‌دهد؟پاسخ داد: دولت هیچ دخالتی در انتخابات ندارد، دولت امانت‌دار رای مردم است و از ورود به مسائل و رقابت‌های انتخاباتی پرهیز دارد؛ اما مجموعه‌های سیاسی که متمایل به گفتمان احمدی‌نژاد هستند و آنرا ترویج می‌کنند در روند همگرایی با اصولگرایان قرار دادند و ما هیچ نگرانی از این باب نداریم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد حضور کاملاً متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم بیان داشت: اصولگرایان طی یک دهه گذشته نشان داده‌اند که به عقل جمعی اعتنایی جدی دارند؛ من امیدوارم مثل همیشه همه در کنار هم در سایه همدلی و صمیمت انتخابات خوبی را برگزار کنیم.

عسگراولادی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه رقابت در انتخابات مجلس نهم آیا درون اصولگرایان خواهد بود و یا اصلاح‌طلبان را همچنان رقیب می‌دانید، جواب داد: دوم خردادی‌ها همچنان رقیب ما هستند و لایه‌هایی از دوم خردادی‌ها که به نظام و رهبری و انقلاب وفادارند و با سران فتنه مرز بندی دارند در انتخابات آینده یک ضلع رقابت خواهند بود.

وی در پایان در پاسخ به سوالی در باره اینکه نظرتان درباره ورود زودهنگام برخی تشکل‌ها و نهاد‌ها به مسئله انتخابات مجلس نهم با وجود نهی مکرر رهبر معظم انقلاب از این کار، گفت: جریان‌های سیاسی اکنون مشغول رایزنی‌ و گمانه‌زنی هستند و فعالیت‌های علنی خود را آغاز نکرده‌اند. فکر می‌کنم در انتخابات آینده با ناگواری‌های که طی دو سال گذشته شاهد بودیم انشاء‌الله شاهد یک نوع عقلانیت معطوف به اخلاق باشیم و رقابت‌ها انشاء‌الله اخلاقی خواهد بود.

/111112

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =