خبرگزاری دولت، از شب گذشته تا کنون، سه بار اخبارش در خصوص استعفای وزیر اطلاعات و ورود مقام معظم رهبری به این موضوع را تغییر داده است.

به گزارش خبرآنلاین، ایرنا شب گذشته خبر استعفای حیدر مصلحی و پذیرش آن از سوی رئیس​جمهور را با عنوان «پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری مدعی شد: طی حکمی توسط دکتر محمود احمدی نژاد، مصلحی مشاور رئیس جمهور در امور اطلاعاتی شد» منتشر کرد. در این خبر به گزیده​ای از سوابق اجرایی مصلحی اشاره شده که در متن خبر پایگاه اطلاع رسانی دولت در مورد استعفای وزیر اطلاعات نیامده بود.

 این خبرگزاری، خبر فارس مبنی بر رد این استعفا را نیز ساعت 23:27 با تیتر «خبرگزاری فارس مدعی شد: مصلحی در وزارت اطلاعات ماندنی شد»، منتشر کرد که در آن، نوشته شده بود: خبرگزاری فارس دقایقی پیش و پس از انتشار خبر رسمی استعفای حیدر مصلحی از سمت وزارت اطلاعات، با انتشار خبری مدعی شدکه وی در وزارت اطلاعات ماندنی شد.

ایرنا

اما بعد از ساعتی این خبر حذف شده و خبر دیگری در ساعت 23:41 با عنوان «برخی خبرگزاری ها  گزارش دادند: مصلحی در وزارت اطلاعات ماندنی شد» جایگزین آنها شد. اما خبرگزاری دولت مجددا این خبر را هم از خروجی خود حذف کرد.

این دو خبر در حال حاضر در صفحه سیاسی خبرگزاری ایرنا دیده نمی​شوند اما در صفحه اول این سایت، خبر اول در ردیف اخبار پر بیننده وجود دارد. در صفحه سیاسی این خبرگزاری از ساعت 20:27 تا 00:28 هیچ خبری وجود ندارد.

ایرنا

 

ایرنا

خبرگزاری دولت (ایرنا) در ساعت 2:52 بامداد امروز خبر دیگری با عنوان « شایعه، سانسور و ادعاهای خلاف واقع، ارکان سناریوی تازه علیه دولت» را مخابره کرد که در آن آمده بود: نظرمقام معظم رهبری درموردمخالفت با استعفای وزیر اطلاعات به رئیس جمهورابلاغ نشده است. اما برخی از خبرگزاری های داخلی تحت انقیاد یک جریان خاص سیاسی با حذف خبر استعفای حیدر مصلحی وزیر اطلاعات و قبول آن از سوی رئیس جمهور،بدون استناد به هیچ منبع مشخصی مدعی شدند که مقام معظم رهبری با کناره گیری مصلحی مخالفت کرده اند.

اگرچه این خبر همچنان روی خروجی ایرنا قرار دارد اما این خبرگزاری خبر دیگری را ساعت13:22 روز دوشنبه 29 فروردین روی خروجی خود با عنوان «مخالفت رهبر انقلاب با کناره گیری مصلحی از وزارت اطلاعات» قرار داد که بعد آن را هم حذف کرد.

صفحه ایرنا

این در حالی است که خبرگزاری جمهوری اسلامی پس از گذشت بیش از 16 ساعت از انتشار مخالفت مقام معظم رهبری با استعفای وزیر اطلاعات اقدام به انتشار این خبر کرده بود.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
    0 0
    بالاخره چی شد ؟؟