دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رئیس​جمهور باید برای عزل و نصب​ها مطالعه بیشتری انجام دهد، تاکید کرد که احمدی​نژاد باید در برخی روش​ها تجدید نظر بکند.

محمدنبی حبیبی با اشاره به اخبار مربوط به تغییر وزیر اطلاعات و مخالفت رهبر معظم انقلاب با این موضوع به مهر گفت: من از جریانات غیر رسانه​ای مربوط به این موضوع و اینکه چه مسائلی منجر به این تغییر شد، اطلاع کافی ندارم و تنها در حد اخبار رسانه​ها از این اتفاق مطلع شدم . اما معتقدم که رئیس جمهور باید در عزل و نصب​ها مطالعه بیشتری انجام دهد.

وی افزود: با وجود اینکه در تغییرات وزیران گاهی تصمیمات درستی اتخاذ شده است، اما در مواردی قطعا احتیاج به تامل بیشتر بوده است و رئیس جمهور باید در برخی روش​های خود تجدید نظر نماید.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در همین زمینه به موضوع برکناری منوچهر متکی از وزارت امور خارجه اشاره کرد و افزود: اگر فرض کنیم به زعم رئیس جمهور برکناری منوچهر متکی ضرورت داشت، اما این روش برکناری به هیچ وجه مورد تایید نیست و اینکه وزیر خارجه را در هنگام مذاکره با رئیس جمهور سنگال برکنار شد، فضای بدی را در داخل و خارج ایجاد کرد و من با این نوع روش​ها موافق نیستم.

/11128

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =