۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۳:۵۷

روزنامه ایران نوشت:

عامل جنایت سیاه، برای رسیدن به هدف شومش، با طراحی نقشه‌ای مقداری قرص روانگردان را در وسایل کار برادرش مخفی کرده و پس از تماس با پلیس، او را به عنوان فروشنده مواد مخدر راهی زندان کرد. اما چندی بعد خودش نیز به اتهام قاچاق مواد مخدر، خیانت و آزار و اذیت به دام افتاد.
براساس پرونده‌ای که در دادگاه انقلاب تحت رسیدگی است، پائیز سال گذشته زن جوانی به نام نیلوفر با مراجعه به مأموران پلیس ضمن تسلیم شکایتش گفت: سه سال قبل همسرم - سیاوش - و برادرش حمید برای کار پردرآمد از روستای محل زندگی‌مان به تهران آمدند و پس از جست‌وجو‌های فراوان در یک شرکت خدماتی مشغول کار شدند. چند ماه بعد من هم با درخواست همسرم برای ادامه زندگی به تهران آمده و در خانه‌ای که شوهرم در جنوب تهران اجاره کرده بود ساکن شدیم. البته برادر شوهر مجردم نیز با ما زندگی می‌کرد.
چند ماهی گذشت تا این‌که متوجه تغییر رفتار و نوع زندگی حمید شدم. خیلی زود هم فهمیدم او مواد مخدر مصرف می‌کند. ضمن این‌که از نگاه‌ها و رفتار شیطانی‌اش حس کردم نقشه‌ شومی در سر دارد. در نتیجه از او دوری می‌کردم. اما جرأت طرح این موضوع را با همسرم نداشتم. تا این‌که یک روز خبردار شدم مأموران همسرم را به خاطر نگهداری و حمل قرص‌های روانگردان دستگیر کرده‌اند. در حالی که از زندانی شدن شوهرم بشدت شوکه و به دنبال راه چاره‌ای برای نجاتش بودم با پیشنهاد باور نکردنی و غیرمنتظره برادر شوهرم روبه‌رو شدم.
او گفت برادرش دست‌کم چند سال زندانی خواهد بود بنابراین از من خواست طلاق بگیرم و با او ازدواج کنم اما بشدت مخالفت کردم. با این‌حال یک شب پس از خوراندن داروی قوی خواب‌آور به من، نقشه شومش را اجرا کرد. روز بعد هم با تهدید گفت: «اگر درباره این موضوع با کسی حرفی بزنم فیلم را برای خانواده، اقوام و آشنایان خواهد فرستاد. با این وجود پس از چند روز تصمیم به شکایت گرفته‌ام و می‌خواهم به سزای جنایت سیاهش برسد. بدین‌ترتیب، پس از شکایت زن جوان و با دستور بازپرس پرونده، حمید همراه چهار تن از دوستانش، هنگام مصرف مواد مخدر دستگیر شد. از خانه مورد نظر نیز به مقدار قابل توجهی قرص‌های روانگردان و تریاک هم کشف گردید. فیلم سیاه نیز در تلفن همراه متهم پیدا شد. حمید - متهم - نیز در بازجویی‌های مقدماتی چاره‌ای جز اعتراف ندید. وی در بازجویی‌ها گفت: «فریب شیطان را خوردم و اکنون پشیمان و شرمنده‌ام من برای رسیدن به هدف شومم برادرم را با نقشه‌ای به زندان فرستادم و ... یک مقام آگاه قضایی در این‌باره به خبرنگار ما گفت: پرونده متهم دارای دو بخش اخلاقی و مواد مخدر است که به اتهام خرید و فروش قرص‌های روانگردان، نگهداری و مصرف مواد در دادگاه انقلاب رسیدگی می‌شود. بخش دیگر نیز به دادگستری استان تهران ارسال خواهد شد تا در دادگاه مربوطه رسیدگی گردد.
شوهر شاکی نیز در صورت اثبات بیگناهی‌اش آزاد خواهد شد.

/56

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ادیم IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
    20 0
    کسی نبوده بگه خاک تو سرت چشم طمع به زن داداشت که جای خواهرته...