۰ نفر
۱۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۷:۱۹

شهرام شکیبا

جناب آقای قدیمی
مدیرکل محترم فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

باسلام
مطالب دردمندانه حضرتعالی که در گفت‌وگو با جراید کشور اظهار کرده بودید بنده را بر آن داشت تا در قالب این توافقنامه همکاری گسترده‌ام را با صنعت شکوفای هوایی کشور رسمی و قانونی کنم. فرموده بودید که: «بیش از حد موضوع سوانح هوایی را بزرگ کرده‌ایم.» و ایضاً فرموده بودید: «در هیچ جای دنیا با سانحه هوایی این‌گونه برخورد نمی‌کنند. دردآور است که در پی بروز یک سانحه تلاش هزاران نفر از فعالان این صنعت زیر سؤال برود.» و ایضاً فرموده بودید: «در همه جای دنیا رسانه‌ها سعی می‌کنند بعد از بروز این حوادث التهاب را کم کنند ولی در کشور ما در مورد این سانحه همه چیز به سخره گرفته شد.»
لذا اینجانب شهرام شکیبا به نمایندگی از جامعه رسانه‌ای کشور متعهد می‌شوم تا:
1- به امید خدا بعد از هر سقوط موفقیت‌آمیز در کنار شما باشم تا دست در دست هم موضوع را بیش از حد کوچک کنیم. من نمی‌دانم این چه اخلاقی است که در مطبوعات هی موضوع را بزرگ می‌کنند. از این پس کارها را تقسیم می‌کنیم، سقوط با شما، کوچک‌سازی‌اش با مطبوعات.
2- گله‌مندی شما از زیر سؤال رفتن فعالان صنعت هوایی پس از هر سانحه موفقیت‌آمیز کاملاً بجاست. لذا بعد از هر سقوط بیرون  آوردن جعبه سیاه و اجساد از لابه‌لای لاشه هواپیما با شما و ایضاً  بیرون کشیدن هزاران عزیز فعال در صنعت هوایی از زیر سؤال با ما. البته قول می‌دهم همه را سالم بیرون بیاورم.
3- بنده متعهد می‌شوم که در راستای کوچک‌سازی و کم کردن التهاب وارده پس از هر سقوط موفقیت‌آمیز به جای اسامی کسانی که در هواپیما بوده‌‌اند، اسامی الباقی مردم ایران را که متأسفانه در سقوط مذکور حضور نداشته‌اند در همین ستون چاپ کنم تا مردم بفهمند که صدنفر در برابر 70 میلیون نفر چه عدد  ناچیزی است و قضیه سقوط به نحواحسن کوچک‌سازی شود.

موفق، سربلند و پرسقوط باشید.
ارادتمند شهرام شکیبا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 14308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۸
    0 0
    قلمت روان اخوی
  • كيميا IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۸
    0 0
    واقعا جاي تعمق دارد اين گونه سخنان