فرمانده سپاه کردستان: دشمنان به دنبال ترویج بی‌بند و باری و بی‌حجابی در جامعه اسلامی هستند/ هوشیار باشیم

تسنیم نوشت: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: دشمنان زنان و خانواده را در اولویت جنگ نرم و فرهنگ و اعتقادات ملت ایران را مورد هدف خود قرار داده‌، بنابراین باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

سردار سید صادق حسینی عصر امروز در کارگاه توانمندسازی مدیران و مروجین فرهنگی استان کردستان که در سنندج برگزار شد، ضمن تسلیت ماه محرم اظهار داشت: حرکت امام حسین(ع) در راستای حفظ اسلام، وحدت امت اسلامی و احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی گفت: امام حسین(ع) جان، مال و فرزندانش را برای برقراری اسلام  و عدالت در جامعه فدا کرد و پرچمدار و پیام رسان این نهضت بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای آشنایی با فلسفه قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشوراست به شرط آنکه از این حماسه تاریخی درس گرفته و مسیر زندگی خود را حسینی کنیم.

وی با بیان اینکه قرآن و اسلام جزو ارزش‌های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروزه آرمان‌های انقلاب اسلامی و قانون اساسی که برگرفته از اسلام واقعی است، سخت مورد حمله دشمنان قرار گرفته و باید اجازه تحقق اهداف شوم دشمنان را ندهیم.

سردار حسینی با یادآوری اینکه دشمنان به دنبال ترویج بی‌بند و باری و بی‌حجابی در جامعه اسلامی هستند، افزود: متأسفانه غربی‌ها از خانم‌ها به‌عنوان یک کالای تبلیغی و ترویجی استفاده کرده در حالیکه جایگاه زن در اسلام بسیار بزرگ است و جزو ارزش‌های مسلمانان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به توطئه‌های همیشگی دشمنان اسلام و نظام از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون اشاره و عنوان کرد: دشمنان زنان و خانواده را در اولویت جنگ نرم و فرهنگ و اعتقادات ملت ایران را مورد هدف خود قرار داده‌، بنابراین باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =