پاشازاده:این 180 دقیقه را به‌خاطر شرفمان بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت که به دنبال دفاع از حقانیت تیمش در هفته های پایانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پیش از دیدار شنبه شب دو تیم صنعت نفت آبادان و شاهین شهرداری بوشهر، مهدی پاشازاده سرمربی شاهین با حضور در نشست خبری درباره دیدار فردای تیمش گفت: هنوز شانس ماندن در لیگ را داریم و برابر نفت آبادان راهی جز پیروزی نداریم؛ در سه بازی گذشته بازی خوبی ارائه دادیم و فقط یک گل را دریافت کردیم و این رویه را برابر نفت آبادان هم ادامه می دهیم.

وی درباره بهبود عملکرد خط دفاعی تیمش افزود: خط دفاعی شاهین عادت به گل خوردن داشت ولی در سه بازی گذشته از این عادت فاصله گرفت و فقط یک گل آن هم روی اشتباه فردی دریافت کرد.

سرمربی تیم شاهین درباره غایبان این تیم در دیدار فرداشب گفت: ما برای دیدار با صنعت نفت چند غایب از جمله حسین مالکی را داریم که کارمان را سخت خواهد کرد؛ دارایی تیم شاهین همینقدر است و با همین دارایی برای ماندن در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد.

مهدی پاشازاده در بخش پایانی صحبت‌هایش هم از حمایت هواداران و مسئولان تیم نیز اینچنین گفت: مسوولان و هواداران بوشهری یکدل از تیم شاهین در بازی های اخیر حمایت کرده اند و ما مردانه تا ثانیه های پایانی تلاش خواهیم کرد تا تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم هر چند نیاز است تیم های رقیب امتیاز از دست بدهند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1421685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =