امام جمعه تهران خطاب به آل‌خلیفه و آل‌سعود گفت: فکر نکنید با کشت و کشتار حکومتتان می‌ماند، هر قطره خونی که از مظلومی ریخته می‌شود شما به نابودی نزدیک‌تر می‌شوید.

به گزارش خبرآنلاین، سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در دومین خطبه نمازجمعه پایتخت در سال 90، کشورمان را امن‌ترین و آرام‌ترین کشور منطقه دانست و اظهار داشت: قتل و غارت مسلمانان در لیبی، بحرین و یمن غمی بزرگ برای ما بود که عید ما را مکدر کرد.

گزیده سخنان وی را به نقل از فارس می​خوانید:

  • مردم ما 50 روز بعد از پیروزی انقلاب به صحنه آمدند و با رای بیش از 98 درصدی خود سرنوشتشان را رقم زدند و به جمهوری اسلامی رای دادند.
  • مردم ما امام(ره) را قبول داشتند و اگر ایشان می‌گفتند جمهوری اسلامی باید حاکم باشد همه می‌پذیرفتند ولی باز هم امام(ره) فرمودند که مردم به پای صندوق‌های رای بیایند و این مسئله اوج مردم‌سالاری را نشان می‌دهد.
  • مردم ما تاکنون حدود 32 بار پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند. مردم‌سالاری واقعی را باید در کشور ما ملاحظه کرد نه در نظام دیکتاتوری آمریکا، چرا که آمریکا همواره حامی دیکتاتورها بوده است.
  • در طول انقلاب هر جا که مردم احساس کردند انقلاب به حضور آنها نیاز دارد در عرصه حاضر شدند. حاکمیت ولایت فقیه یکی از رازهای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمن است. وحدت بین مردم یکی دیگر از عوامل ایستادگی نظام ما است، ملت ایران بر روی حفظ و استقلال نظام وحدت دارد.
  • جهاد اقتصادی به معنی جهش برای مقابله و رویارویی با دشمن در عرصه اقتصادی است. مقام معظم رهبری فرمودند که باید در عرصه جهاد اقتصادی عملگرا بود و از شعارگرایی در این زمینه پرهیز کرد.
  • اوباما دروغ می‌گوید که ما برای نجات مردم لیبی وارد این کشور شده‌ایم، آمریکا دیکتاتورها را به جان مردم می‌اندازد تا مردم را از بین ببرد و بعد به عنوان ناجی وارد صحنه می‌شود.
  • سانسور اخبار بحرین در رسانه‌های استکباری از نکات قابل توجه است درحالی که شاهدیم ده‌ها نفر در بحرین مفقود شده‌اند و صدها نفر هم دستگیر شده‌اند و حتی در این کشور به زنان و بچه‌ها هم رحم نمی‌کنند.
  • آل خلیفه و آل سعود فکر نکنند با کشت و کشتار حکومتتان می‌ماند، هر قطره خونی که از مظلومی ریخته می‌شود شما به نابودی نزدیک‌تر می‌شوید.

/111

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 140067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =