شناسایی ۵۴ مورد مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت : بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۵۴ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که از این تعداد ۳۵ مورد مربوط به شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، ۱۱ مورد خمین و ۸ مورد هم در ساوه بوده است.

به گزارش خبرآنلاین از مرکزی : وی در ادامه گفت: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به  ۲۴۷۰ نفر رسیده است.
وی افزود: از ۳۵ مورد از مبتلایان جدید در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۳۳ مورد قرنطینه در منزل شده اند و ۲ مورد نیز در بیمارستان بستری شده است و از ۱۱ مورد خمین نیز ۱۰ مورد به صورت سرپایی و ۱ مورد بستری بوده است.
دکتر جمالیان افزود: در شهرستان ساوه نیز از ۸ مورد شناسایی شده یک مورد بستری و ۷مورد دیگر نیز به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل می باشدند
وی اشاره کرد: از تعداد ۲۴۷۰ مورد مثبت در استان، تعداد ۱۸۴ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۶۰۴ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱۶۸۴ مورد هم مرتبط با شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.
 دکتر سید محمد جمالیان در ادامه گفت: در این مدت مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان مرکزی گزارش نشده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس همان ۱۷۶ مورد می باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =