کاربران خبرآنلاین:پراید ۷۰۰ میلیون ریالی را دیگر ۷۰ هزار تومان می‌خریم

کاربران خبرآنلاین دیدگاه خود را درباره حذف ۴ صفر از پول ملی مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با تصویب مجلس شورای اسلامی، حذف چهار صفر از پول ملی و تبدیل واحد پول ملی کشور از ریال به تومان به تصویب رسید. در این خصوص در نظرسنجی‌ای که خبرگزاری خبرآنلاین تحت عنوان «ارزیابی شما از این مصوبه که دو سال آتی اجرایی می‌شود چیست و چه تاثیری بر زندگی شما به جا خواهد گذاشت؟ » منتشر شد، دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: «وقتی درآمد از ۳۰۰۰۰۰۰ تومان میشه ۳۰۰۰ تومان، خودرو از ۷۰ میلیون میشه ۷۰هزار تومن، و نتیجه اینکه با همین درآمد چقدر طول می‌کشه تا اون خودرو رو خرید! »

کاربری عنوان کرد: «والا موندم قیمت‌ها چی می‌شه. »

موحد، کاربر دیگری خبرآنلاین تصریح کرد: «تبدیل واحد پول ملی کشور از ریال به تومان بسیار کارخوبی است و خیلی زودتر از اینها باید انجام می‌شد. »

یکی از کاربران خبرآنلاین متذکر شد: «مثلا با این اقدام می‌خواهند فشار اقتصادی روی مردم کاهش پیدا کنه؟ با این کارها مشکل اصلی حل نمی‌شه. »

کاربری متذکر شد: «یک صفر بس بود. »

ایمان، کاربر خبرآنلاین نوشت: تا تورم برای چند سال زیر ۵ درصد نماند، اشتباه هست، شوک روانی به جامعه می‌دهد، از تجربیات کشورهای دیگر استفاده ببینید. آنها که با این طرح موفق شدند، چه کاری انجام دادند و آنها که شکست خوردند، چرا موفق نشدند. در شرایط فعلی ایران پاک کردن صورت مساله هست و اشتباه. »

کاربری عنوان کرد: «تاثیر روانی داره، نه واقعی. »

یکی از کاربران نوشت: «اصلا وقت مناسبی برای این کار نیست. »

کاربر دیگری عنوان کرد: «خیلی خوبه، پراید۷۰۰ میلیون ریالی می‌شه ۷۰ هزار تومن! می‌تونم راحت بخرم!

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =