۰ نفر
۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۹

با توجه به توانمندیهایی که شهر شیراز در زمینه علوم پزشکی و درمان دارد به عنوان شهر نمونه گردشگری سلامت مطرح شده است.

"استان فارس با توجه به توانمندیهای مختلفی که در زمینه توسعه صنعت گردشگری داراست همواره به عنوان استان پایلوت گردشگری مطرح می شود."

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق گفت: همچنین با توجه به توانمندیهایی که شهر شیراز در زمینه علوم پزشکی و درمان دارد به عنوان شهر نمونه گردشگری سلامت مطرح شده که برگزاری سلسله همایش های گردشگری سلامت با همکاری این سازمان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز نقطه عطفی در راستای توسعه توریسم درمانی و گردشگری سلامت خواهد بود.

قادری همچنین افزود: فارس خاستگاه صنعت گردشگری در کشور است و صنایع دستی فارس نیز نسبت به بسیاری از صنایع دستی کشور برتری خاصی دارد. از این رو ارائه تسهیلات و مساعدت به بخش خصوصی  از جمله سیاست های تشویقی در توسعه صنعت گردشگری استان است و دولت هم می کوشد تا با برنامه ریزی ها و فعالیت های گسترده فارس را به قطب گردشگری کشور تبدیل کند.

او در ادامه بیان داشت: ۷۵درصد از پتاسنل‌های ما در بخش گردشگری و جذب گردشگر در فارس‌ خالی مانده‌ است که این نویددهنده موقعیت بسیار مناسب ما در بخش گردشگری است که سرمایه‌گذاری مناسبی را طلب می‌کند. 

این نماینده مجلس گفت: در اغلب شهرستان‌های استان پتاسنل‌های ایجاد هتل، متل، مهمانپذیر و مرمت بناهای تاریخی و نیز ایجاد فضاهای گردشگری وجود دارد. با ایجاد یک هم‌افزایی و عزم استانی، زمینه‌های متنوع و بسترهای لازم در خصوص جذب و توسعه سرمایه گذاری در استان فارس به وجود می آید.

متن کامل را اینجا بخوانید.

42/44

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 138440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =