مهر نوشت:

تاخیر بیش از 7 ساعته پرواز تهران- جده شرکت هواپیمایی ایران ایران در روز جاری، مسافران این پرواز را در فرودگاه مهرآباد سرگردان کرده است.

تاخیرات پروازی شرکتهای هواپیمایی داخلی در روزهای اخیر، سرگردانی مسافران را در پی داشت اما این بار نوبت به پروازهای خارجی رسید و مسافران را در فرودگاه مهرآباد تهران بلاتکلیف باقی گذاشت.

از فرودگاه مهر آباد خبر می رسد که پرواز ساعت 7:40 دقیقه ایران ایر تهران - جده با تاخیر 7 ساعت و 20 دقیقه مواجه شد و قرار است این پرواز در ساعت 15 بعد ازظهر انجام شود و این امر سرگردانی مسافران را به دنبال داشته است.

همچنین پرواز ساعت 5:20 دقیقه تهران - بندرعباس ایران ایر در ساعت 6:35 دقیقه و پرواز ساعت 11 صبح تهران- اهواز شرکت نفت در ساعت 11:45 دقیقه انجام شده است.

پرواز تهران - مشهد هواپیمایی ساها که قرار بود ساعت 11 انجام شود، با تاخیر 35 دقیقه ای در ساعت 11:35 دقیقه انجام شد. همچنین یکی پروازهای شرکت هواپیمایی کیش ایر نیز امرو با تاخیر مواجه شده است.

بنابراعلام اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد، مابقی پروازها در روز جاری سرموقع و نهایتا با تاخیر 15 تا 20 دقیقه ای انجام شده است.

42/44

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 137913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
    0 0
    خبری نیست فقط پروازهای چارتر عید رو با قیمت دوبل دادن رفته توی پروازای برنامه ای و معمولشون کم میذارن . اینکه چیز جدیدی نیست هرسال همینه. یه خبر میذاشتید که جدید باشه تو سال جدید
  • mikail IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    پرواز ما از جده به تهران 18 ساعت تاخیر داشت.تازه هنوز همه بارمون رو هم تحویل ندادن