۰ نفر
۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۷

رهب لیبی ساکنان بنغازی را به تلافی تهدید کرد

معمر قذافی دیکتاتور لیبی پنجشنبه شب در یک سخنرانی رادیویی، ساکنان شهر بنغازی را تهدید کرد که در صورتی که تسلیم نشوند و سلاح های خود را بر زمین نگذارند ، امشب مورد حمله سختی قرار خواهند گرفت و همه کسانی که با وی می جنگند را بشدت مجازات خواهد کرد.

به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا و به نقل از شبکه خبری الجزیره ، قذافی در ابتدا مخالفان خود را همانند فرزندانش دانست و اعلام کرد که اگر آنان اسلحه خود را بر زمین بگذارند ، همچون بزرگان صدر اسلام، آنان را خواهد بخشید .
قذافی با تکرار سخنان پیشین خود گفت: کسانی که در لیبی اسلحه به دست گرفته اند ، کسانی هستند که تحت تاثیر مواد مخدر و روانگردان هستند و از کشورهای مصر ، تونس ، افغانستان و دیگر کشورها به لیبی که کشوری بسیار غنی است،آمده اند تا فتنه و آشوب بر پا کنند.
دیکتاتور لیبی با اعلام اینکه اکنون اطلاعات نادرستی در مورد لیبی در رسانه های جهان منتشر می شود ، افزود: نیروهای ما امشب حمله سختی به شهر بنغازی خواهند کرد و اگر افراد مسلح سلاحهای خود را بر زمین بگذارند ، آنها را خواهیم بخشید ، اما اگر آنان این کار را انجام ندهند ، بشدت مجازات خواهند شد و به آن ها به هیچ عنوان رحم نخواهد شد.
قذافی در پایان اعلام کرد که نیروهای وی پس از ورود به شهر بنغازی ، محله به محله ، کوچه به کوچه ، خانه به خانه و حتی دیوار به دیوارهای این شهر را بازرسی خواهند کرد و اگر در خانه کسی اسلحه پیدا شود ، بشدت مجازات خواهند شد.
قذافی به طور ناگهان سخنرانی خود را قطع کرد .
گفتنی است که منابع دیپلماتیک فرانسه امشب اعلام کردند که به محض موافقت شورای امنیت با حمله به لیبی ،حملات هوایی ضد لیبی و رژیم وی آغاز خواهد شد .

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 137850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
    0 0
    این جانور هم تا چند وقت دیگه سقط میکنه و پسرش هم خودکشی میکنه
  • بدون نام IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
    0 0
    بابا یکی این دیوانه رو از برق بکشه
  • علی IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
    0 0
    قذافی بهتره یا عبدالجلیل.......رئیس سابق دادگستری همین قذافی در طول سالهای بقول غرب سلطه