۰ نفر
۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۳

معمر قذافی اعضای دولت خود را در حصر خانگی نگاه داشته است

روزنامه لیبیایی ' برنیق ' پنجشنبه به نقل از یک منبع قابل اعتماد درطرابلس که خواست نامش فاش نشود، نوشت: سرهنگ قذافی از سه هفته پیش تاکنون، نخست وزیرو تمامی وزرایش را مجبور کرده است که در باب العزیزیه ، محل اقامت خود قذافی سکونت گزینند و آنان را از خارج شدن منع کرده است.

به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا ، پایگاه خبری ' القدس العربی ' به نقل از این روزنامه نوشت : از زمانی که قذافی کابینه دولت لیبی را به اجبار در این منطقه نگه داشته است ، نشست ها و جلسات آنان در یکی از خانه های قذافی در باب العزیزیه بر گزار می شود و قذافی دستور داده است که نیروهای امنیتی ، خانه هایی را که این مقامات در آن سکونت دارند ، به محاصره در آورند.
این منبع اعلام کرد که این افراد از 20 روز پیش تاکنون از این منطقه خارج نشده اند و بیشتر آنان حتی اجازه ملاقات با خانواده هایشان را ندارند.
این منبع در ادامه افزود: قذافی به نیروهای امنیتی دستور داده است که هیچ یک از آنان جز با دستور وی از این محل خارج نشوند .
لیبی از 17 فوریه ( 28 بهمن ) تاکنون شاهد تظاهرات گسترده مردمی ضد رژیم قذافی بوده و این تظاهرات در حال حاضر تبدیل به درگیریهای مسلحانه شده است.
مخالفان رژیم قذافی موفق شده اند شماری از شهر های لیبی را و از جمله شهر بنغازی و چند شهر دیگر را به تصرف خود درآورند و در این میان هزاران نفر از مردم لیبی کشته یا زخمی شده اند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 137846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
    0 0
    غرب نخود هر اش