فراخوان حاکم دبی برای کرونا: کشورها اختلافات را کنار بگذارند

فارس نوشت: حاکم دبی با بیان اینکه کرونا «مهمترین دشمن بشریت» است، گفت که باید تمامی کشورهای جهان علیه این ویروس همکاری کنند.

 

«محمد بن راشد آل مکتوم» حاکم دبی در صفحه توئیتر خود نوشت که تمامی اختلافات کشورهای جهان در برابر تهدید کرونا هیچ است.

او نوشت: «ویروس کرونا یک ویروس بهداشتی، اقتصادی و سیاسی است و به تمامی کشورهای جهان می‌گویم که اکنون زمان وحدت، همکاری و هماهنگی برای مبارزه با بزرگترین دشمن بشریت است.»

بن راشد افزود: «تمامی اختلافات در برابر این تهدید جدید، کوچک است و جهان می‌تواند در صورت همراهی قوی با ضعیف و ثروتمند با فقیر در سریع‌ترین زمان ممکن جلوی این بیماری را بگیرد.»

وزارت بهداشت و هیأت ملی مقابله با بحران امارات امروز (دوشنبه) از بسته شدن تمامی مراکز تجاری و بازارها در این کشور برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

دولت امارات همچنین اعلام کرده است که از روز چهارشنبه تمامی پروازهای ورودی و خروجی از این کشور و ترانزیت کالا به مدت ۱۴ روز ممنوع خواهد بود.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    23 0
    کرونا با همه بدیهاش میتونه باعث نزدیک شدن دلها به هم بشه. مطمئنا کمکهای همسایگان عرب در این روزها فراموش نمیشه و مردم ایران هم جبران میکنند.
    • محمد IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      0 0
      واقعا دمش گرم
  • IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    9 0
    پیشنهاد عاقلانه و درستی داده است در فردایی که نمیدانیم چند نفرمان زنده خواهیم ماند وقتی برای جدال و تهدید کشورها علیه یکدیگر نیست شاید این بزرگترین درسی هست که کرونا به مردم دنیا خواهد داد .
  • IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    4 0
    الان دنیا واقعا دهکده جهانی شده و همه افراد آن باید برای بقای آن و هرکس در حد توان خود به زنده ماندن افراد این دهکده جهانی کمک کند.
  • حسین IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    33 0
    اون موقع که دنیا به کامتون بود و رو مردم سوریه و یمن بمب و داعش میریختین از این حرفها نبود الان که کرونا اقتصاد دبی را دارد نابود میکند و توریستها و سرمایه گذاران را فراری میدهد حرفهای قشنگ و عامه پسند میزنی.نه داداش برو به فکر خودت باش به زودی کاسه گدایی باید دستت بگیری برا دنیا هم نسخه نپیچ.
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
      0 0
      حرف بدی نزده که. شاید پشیمون شده و توبه کرده. وظیفه شماست که بهش کمک کنی تا هدایت بشه. ضمنا الان نکنه دنیا به کام ما شده؟ الان هم اونها با امکاناتشون میتونند کشور کم جمعیتشون رو کنترل و اداره کنند!
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    22 0
    شیخ محمد حاکم عادل دوبی
  • یا علی IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    از ژرف اندیشی جناب محمد بن راشد آل مکتوم بسیار مسرور شدم ، همانست که ایشان توانستند کشورشان را از اقتصاد عقب افتاده به پیشرفته تبدیل نمایند و سرانه تولید ملی را از شاخص های جهانی تبدیل کنند و در حمایت از نظریه ایشان لازم است بگوئیم که : " دولتمردان جهانی متحد شوید "