برخورد پلیس با هرگونه تجمع در چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی استان از برخورد پلیس با هر گونه تجمع در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: بیش از ۵۲ هزار عدد انواع مواد محترقه درشهرکرد کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سردار "غلامعباس غلامزاده" اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور از هم استانی های عزیز تقاضامندم حتما در خانه بمانند و از تجمعات در چهارشنبه آخر سال خودداری کنند.

وی با بیان اینکه مدافعان امنیت در کنارمدافعان سلامت برای کنترل و مهار این ویروس از هرگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد گفت: با توجه به اینکه مبتلایان ویروس کرونا در بیمارستان های سطح استان بستری و در حال درمان می باشند جهت رعایت حال این بیماران عزیز و ظرفیت مراکز درمانی از مردم عزیز خواهشمندم از حرکات خطر آفرین در شب چهارشنبه آخر سال خودداری کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: خودروهایی که در شب چهارشنبه آخر سال اقدام به حرکات نامتعارف می کنند و امنیت شهروان را به خطر می اندازند یا ایجاد مزاحمت کنند تا پایان تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ در پارکینگ توقیف خواهند شد.

سردار غلامزاده  با بیان اینکه تنوع و گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی، در هیچ شرایطی نمی تواند ما را نسبت به تامین نظم و امنیت شهروندان بی تفاوت کند، تصریح کرد: ماموران انتظامی استان در طول اجرای طرح های پیشگیرانه قبل از چهارشنبه سوری تا کنون ۵۲ هزار  و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه کشف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان  با قدردانی از همکاری خوب مردم در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، در سال های گذشته از شهروندان خواست: با خوداری از شرکت در تجمعات و آتش بازی های چهارشنبه سوری از انتشار و مبتلا شدن به ویروس کرونا و ایجاد هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری کنند و هرگونه موارد مشکوک را به سامان ۱۱۰ پلیس گزارش نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =