حمله تند اکبر گنجی به اپوزیسیون خارج‌نشین به بهانه شیوع کرونا در ایران /ما کارمند رسمی پروپاگاندای دولت ترامپ و محمد بن سلمان هستیم...

اکبر گنجی در رشته توئیتی به جریان کرونا هراسی هدایت شده علیه ایران از سوی دولت های افراطی آمریکا، عربستان و اسرائیل پرداخته است.

به گزارش خبرآنلاین، «اکبر کنجی» از روزنامه نگاران دهه هفتاد بود که مطالب و کتاب‌های انتقادی‌اش به دولت هاشمی رفسنجانی او را بیشتر مطرح کرد. او اخیرا در یک رشته توئیت جالب به موضوع کرونا هراسی در ایران و تلاش پروپاگاندای دولت های راست افراطی برای نابودی ایران از این طریق پرداخته و به این بهانه به شدت به اپوزیسیون خارج نشین حمله کرده است.

او تلاش کرده نشان دهد که وضعیت کرونا و پیامدهای آن در ایران آنگونه که در رسانه های خارجی منعکس می شود نیست بلکه کروناهراسی به شیوه رسانه ای از سوی دولت های افراطی در آمریکا، اسرائیل و عربستان برجسته سازی شده است. 

در این رشته توئیت ها آمده است؛

« ما "کارمندان دولت های راست افراطی" از طریق "کروناهراسی" ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. من کارمند رسمی(استخدام شده) بخش پروپاگاندای دولت ترامپ هستم. من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت بوریس جانسون هستم. من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت نتانیاهو هستم.»

او اینطور ادامه داد؛؛ «من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت عربستان سعودی هستم. من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت آلمان هستم. من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای محمد بن سلمان هستم. من به عنوان کارمند حقوق می گیرم تا پروپاگاندای این دولت ها علیه ایران را پیش برم. درست به همان شکلی که کارمند بخش  پروپاگاندای جمهوری اسلامی عمل می کند. اینک وظیفه ما هراس و وحشت افکنی پیرامون شیوع ویروس کرونا در ایران است تا با فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم. ما به گونه ای عمل می کنیم که گویی ویروس کرونا فقط و فقط در ایران وجود دارد. از سوی دیگر، فقط و فقط دولت ایران در این مورد پنهان کاری کرده و می کند. آمریکا و ترکیه نمی کنند(معجزه اردوغانی با ده ها میلیون توریست، مبتلایان به کرونا را به صفر رسانده است). گمان باطل نکنید که من/ما "مخالف سیاسی"، "مدافع حقوق بشر"، "فمینیست"، و...هستیم؛ نه، ما فقط و فقط «کارمند بخش پروپاگاندای دولت های راست افراطی» هستیم. »

گنجی در ادامه این رشته توئیت ها نوشته است؛ «خودِ من ماهی ۱۰ هزار دلار از دولت آمریکا حقوق می گیرم تا «کرونا هراسی سیاسی» در تلویزیون ترامپ و اروپا راه بیندازم. چندی پیش، محمد بن سلمان به رئیسِ «زورو Zorro » گفت: سریع به نقل از "منابع معتبر ما" اعلام کنید که در ایران ۵۰۰ نفر تاکنون در اثر کرونا جان باخته اند. "زورو" به محض دریافت فرمان، دستور را در تلویزیون عملی کرد. چون تلویزیون مال بن سلمان است و "منبع معتبر" هم کسی جز خودِ بن سلمان نبود. بن سلمان قبلاً به طور علنی اعلام کرده بود که «ما جنگ را به داخل ایران می کشانیم.»

این فعال رسانه‌ای که سال‌هاست خارج از خاک ایران زندگی می‌کند نوشت: «ما تشنه مرگ و خون مردم ایران هستیم. کرونا برای ما نعمت است. کاری را که «شدیدترین تحریم های طول تاریخ» نتوانست با ایران انجام دهد، ما کارمندان بخش پروپاگاندای دولت های راست افراطی موظف هستیم با کرونا هراسی انجام دهیم. ما موظف هستیم تمامی آمارهای وزارت بهداشت ایران را دروغین قلمداد کنیم. حتی اگر وزارت بهداشت اعلام کند ۱۰۰ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۱۰ هزار نفر جان باخته اند،ما خواهیم گفت این دروغ است و ۱۰ میلیون نفر مبتلا شده و یک میلیون نفر جان باخته اند. منتظر و آماده باشید تا ما «کارمندان بخش پروپاگاندای دولت های راست افراطی» با کرونا کار را یکسره سازیم.»

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =