محمود احمدی​نژاد گفت: اگر در مسیر رفع شر مستکبران و اصلاح نظامات بین‌المللی وارد نشویم آنان اجازه نخواهند داد تا مشکلات خود را حل کنیم.

 به گزارش خبرآنلاین، رییس‌جمهور در دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان لرستان با بیان اینکه دشمنان با طراحی‌های فتنه‌گونه به دنبال فشار به ملت ایران و محصور کردن این ملت در مرزهای جغرافیایی خود هستند، خاطر‌نشان کرد: با اطمینان اعلام می‌کنم جامعه ایثارگری کشورمان پرچم توحید و عدالت را بر فراز کاخ‌های مستکبران به احتزاز در آورده و همه آنان را از تخت فرعونی و طاغوتی به زیر خواهد کشید.

گزیده سخنان وی را به نقل از ایلنا بخوانید:

  • عاملی که اعمال انسان را نزد خدای متعال به طور برجسته به ثبت می‌رساند آمادگی برای ایثار است، اگر ملتی همه ثروت‌ها و فرصت‌ها را در اختیار داشته باشد، اما اهل ایثار نباشد آن ملت هیچگاه طعم عزت و سعادت را نخواهد چشید، همچنان که برخی از کشورهای کوچک برغم ثروت فراوان اینچنین هستند و آمریکا به راحتی با سرنوشت آنها بازی می‌کند.
  • اگر ایثارگری‌های دفاع مقدس نبود بدون تردید امروز اثری از استقلال و عزت ملت ایران در دنیا وجود نداشت. پیام امروز ملت ایران به دنیا این است که برای داشتن زندگی سعادتمند باید آماده ایثارگری باشید.
  • امروز ملت ایران دو ماموریت بزرگ بر عهده دارد. ماموریت اول حفظ روحیه ایثارگری‌ است و ماموریت دوم ملت معرفی فرهنگ متعالی کشورمان به دنیا است. دنیا تشنه فرهنگ اسلام ناب، حقیقت و عدالت است و باید این فرهنگ را به جهانیان معرفی کنیم.
  • ساختن ایران و حضور فعال در عرصه‌های بین‌المللی لازم و ملزوم هم هستند. اگر در مسیر رفع شر مستکبران و اصلاح نظامات بین‌المللی وارد نشویم آنان اجازه نخواهند داد تا مشکلات خود را حل کنیم. اگر معادلات آنها را به هم نریزیم آنان برای ملت ما قانون، معادله خواهند نوشت و تحمیل خواهند کرد. مستکبران با بازی‌های سیاسی و تبلیغاتی به دنبال ایجاد مانع در مسیر پیشرفت ملت ایران هستند چرا که می‌دانند اگر ملتی خارج از اراده آنها سطح خود را ارتقا ء دهد این موضوع به معنای نابودی سلطه آنها خواهد بود.
  • دشمنان تلاش زیادی کردند که روحیه ملت ایران را در هم بشکنند و هشت سال قبل چنین تبلیغ می‌کردند که انرژی انقلابی ملت ایران به پایان رسیده و برخی دنباله‌های داخلی آنها در روزنامه‌ها چنین مطرح می‌کردند که انقلاب امام را باید در موزه‌ها جستجو کرد در حالی که کاملا در اشتباه هستند.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =