رییس‌جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای اهل دنیا و سیاست کاملا آشکار است که تنها قدرت تعیین‌کننده سرنوشت، قدرت مردمی است، تاکید کرد: امروز دنیاطلبان در حسرت ارتباط عاطفی و صمیمی بین خود و ملت‌هایشان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد عصر چهارشنبه در جلسه استانی هیأت دولت در لرستان ضرورت تحولات پرشتاب و بزرگ در مسیر پیشرفت و آبادانی این استان را مورد تأکید قرار داد و وزرا و مسؤولین را به پیگیری امور لرستان با نگاه ویژه فرا خواند.

رییس‌جمهوری خاطرنشان کرد: به رغم تمام فعالیت‌ها و خدماتی که طی سال‌های پس از انقلاب و به خصوص در سال‌های اخیر برای ارتقای جایگاه استان صورت گرفته، هنوز وضعیت لرستان رضایت‌بخش نیست و باید این استان به جایگاه شایسته خود دست پیداکند.

وی خطاب به وزرا و مسؤولین تصریح کرد:استان لرستان نیازمند اقدامات جهشی است و تکلیف است این استان در سطح کشور بدرخشد.

احمدی‌نژاد از حضور پرشور، صمیمی و آگاهانه مردم استان لرستان در مراسم استقبال، قدردانی کرد و گفت: امروز مردم استان صحنه‌ای را در خیابان‌ها خلق کرده و به نمایش گذاشتند که قطعا آثار آن در دنیا نمایان خواهد شد.

رییس‌جمهوری خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور به موقع، آگاهانه و پرشور خود شیوه جدیدی از زمامداری را ارایه کردند که می‌تواند تمام معادلات را تغییر دهد.

احمدی‌نژاد افزود: ملت ایران متحد ، هوشیار و با انگیزه و با تشخیص درست از شرایط، حضور خادمان خود را بهانه‌ای قرار داده و قدرت خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

رییس‌جمهوری تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم قدرتی را خلق می‌کند که تمام مناسبات یک‌سویه عالم را به نفع توحید و حقیقت متحول خواهد کرد.

/30

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =