۰ نفر
۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۳

افزایش قیمت بنزین سوپر موجب شده که برخی از جایگاه‌ها به دلیل کاهش فروش خود از خیر بنزین سوپر گذشته و پمپ‌های آن را به بنزین معمولی تغییر دهند.

علی‌رضا رجب‌پور - معاون مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فراورده‎های نفتی، در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید این تغییرات، آن را قانونی عنوان کرد و افزود: تغییر کاربری پمپ جایگاه‌ها بر اساس دستورالعمل‌های خاص شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی صورت می‌گیرد.

وی دلیل تغییر کاربری پمپ‌های بنزین سوپر به بنزین معمولی را کاهش فروش بنزین سوپر و افزایش در خواست بنزین معمولی در این جایگاه‌ها عنوان و خاطر نشان کرد: برای هر تغییر، سابقه فروش جایگاه و صرفه اقتصادی آن ابتدا بررسی می‌شود و در صورت صحت برای تغییر کاربری مجوز صادر می‌شود.

او اطمینان داد که حذف پمپ‌های سوپر از برخی جایگاه‌ها به گونه‌ای نخواهد بود که افراد خواهان بنزین سوپر در یک منطقه دچار مشکل شوند، بلکه به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد شد که خلاءهای موجود در این زمینه پر شود.

رجب پور با تاکید بر این‌که باید از امکانات موجود استفاده بهینه کرد، گفت: اگرچه در تهران حدود 10 تا12 پمپ بنزین سوپر به بنزین معمولی تغییر یافته، اما به همین مقدار به عرضه بنزین معمولی اضافه شده است./121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =