سردار رمضان شریف تاکید کرد: مواضع رسمی سپاه پاسداران تنها ازسوی فرماندهی کل، نماینده ولی فقیه و روابط عمومی سپاه اعلام خواهد شد.

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران در گفتگو با  فارس پیرامون سخنان و مواضع فرماندهان و رده‌های مختلف سپاه در رسانه‌ها به عنوان مواضع سپاه پاسداران، گفت: بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های جاری در نیروهای مسلح و سیاست‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تنها آنچه توسط فرماندهی محترم کل و نماینده محترم ولی فقیه و نیز روابط عمومی کل سپاه در قالب بیانیه، خبر، مصاحبه، گزارش و دیگر فرآورده‌های رسانه‌ای مطرح و منتشر می‌شود، دیدگاه‌ها و مواضع رسمی این نهاد خواهد بود.

شریف افزود: بر این اساس آنچه در خلال سخنرانی‌ها و گفتمان رسانه‌ای سایر فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران پیرامون موضوعات و مسائل مخلتف مطرح می‌شود، الزاما مواضع رسمی سازمان تلقی نمی‌شود.

وی پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه‌نیوز (به آدرس www.sepahnews.com) را به عنوان مرجع خبری رسمی سپاه معرفی و تصریح کرد: بدیهی است آنچه از طریق این سایت منتشر و در سطح افکار عمومی مطرح می‌شود، عموما بیانگر سیاست‌ها، خط مشی‌ها و دیدگاه‌های سپاه در عرصه‌ها و زمینه‌های گوناگون خواهد بود.

مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه خاطرنشان کرد: البته فرماندهان نیروها و مسئولین سازمانها و رده‌هایی که احکام مسئولیت آنان از سوی مقام رهبری و فرماندهی معظم کل قوا صادر شده است نیز در چارچوب مأموریت‌های محوله، از طریق رسانه‌ها به ارائه اخبار، مسائل و گزارش‌های عملکرد رده مربوطه می‌پردازند.

شریف در پایان از اصحاب رسانه خواست تا از دامن زدن به برخی موضوعات که در شمار مواضع و دیدگاه‌های رسمی سپاه محسوب نشده و چه بسا ممکن است منجر به سوء استفاده دشمن و تشویش افکار عمومی شود، خودداری کنند.

/28

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 126334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۸
    0 0
    به نظر بنده سپاه حافظ ارزشهای انقلاب است این را بارها از حضرت امام نیز شنیده ایم سپاه باید با مواضع محکم درمقابل جریانات فتنه بایستد