۱۵ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
آقایان بس کنید، به فکر توسعه استان آذربایجان‌غربی و بهبود معیشت مردم باشید

روز کارگر و در اتفاقی عجیب شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی و بهادری یکی از ۳ نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی به شکلی عجیب و در حالی که قرار بود به کارگران امید دهند آن‌چنان به هم تاختند که این درگیری و مشاجره به مجلس و به سطح استیضاح وزیر کشیده شد.

مشاجره این ۲ نفر که برای چندمین بار در یک سال گذشته روی داد این‌بار البته با تشنج بیشتر همراه بود بطوریکه هر دو نفر اتهاماتی را به هم زدند بدون اینکه توان اثبات آن و یا رونمایی از آنها را داشته باشند.

امروز و بعد از گذشته ۵ روز از این مشاجره و دقیقا ۲ روز بعد از نطق اضطراری نماینده، بیانیه استاندار این استان در مجلس قرائت شد و گفته می‌شود نماینده ارومیه به شدت به‌دنبال استیضاح وزیر است و البته تیم‌بندی سایر نمایندگان با طرفین به تشنج بیش از پیش اوضاع افزود.

کاری به این موضوع و صفر تا صد موضوع نداریم. این طرف موضوع را نگاه کنیم؛ مدت‌هاست مردم مشکلات سختی در معیشت خود دارند. اقتصاد راکد و البته تورم سخت و طاقت فرسا، گرانی‌های بیش از پیش در کل کشور و نمایان در استان آذربایجان‌غربی از طرفی و عقب‌ماندگی و توسعه نیافتگی این استان از سوی دیگر بیش از ۳ میلیون نفر جمعیت استان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت شهرستان ارومیه را مدت‌هاست در تنگناهای اقتصادی و معیشتی قرارداده و اکنون در این وضع نابسامان اقتصادی که تاثیر تحریم‌ها و نبود صنعت قدرتمند در استان نیز به آن افزوده ، تحمل درگیری دو مسئول ارشد استانی و شهرستانی، مردم امیدوار را دچار یاس و درماندگی کرده که چرا به جای تلاش برای بهبود وضعیت استان و جبران عقب‌ماندگی‌ها، مسئولین استانی به جان هم افتاده‌اند.

یکی از شرایطی که با این درگیری‌ها، بن‌بست در توسعه استان را بهمراه خواهد داشت و شرایط بد معیشتی مردم هم با کلید خوردن این درگیری‌ها بیش از پیش افزون خواهدیافت.

آقایان پس برای بدتر نشدن وضعیت استان و مردم و بخاطر شرایط معیشتی و اقتصادی کنونی کشور که تاثیر زیادی در شرایط روحی مردم آذربایجان‌غربی داشته، این جنگ زرگری و مشاجره را تمام کنید و بخشی از ذهن و فکر خود را برای بهتر شدن شرایط اختصاص دهید.

بله بی‌شک رفتار شماها تا به امروز نتوانسته آنچنان رونق و توسعه‌ای برای استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه ایجاد کند ولی حالا در این اوضاع نابسامان با کمی کوتاه آمدن و تلاش برای توسعه استان می‌توان غم مردم را بکاهد.

لطفا این مشاجره و البته دور از شان را تمام کنید و فکرتان را به توسعه و بهبود وضعیت سوق دهید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1257483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =