اهدا ۴۰ فقره جهیزیه به زوج های جوان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر امروز یکشنبه ۴۰ فقره جهیزیه به زوج های جوان زیر پوشش کمیته امداد این استان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، قباد مبشری اظهار داشت: ارزش این تعداد جهیزیه اهدایی به زوج های جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.
وی افزود: اهدای جهیزیه به زوج های جوان زیر پوشش یکی از مهمترین برنامه ‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای تسهیل ازدواج جوانان این استان است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۹۸۷ فقره جهیزیه، هدیه به داماد و کمک هزینه ازدواج با اعتبار ۷۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال برای ازدواج مجدد زنان زیر پوشش کمیته امداد این استان پرداخت‌ شده است.
مبشری عنوان کرد: ۴۰ سال گذشته ۴۹ هزار و ۵۶۸ فقره جهیزیه و هدیه به داماد با اعتبار ۳۵۶ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال به زوج ‌های جوان زیر پوشش کمته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پرداخت‌ شده است.
وی ابراز داشت: پرداخت کمک‌ هزینه ازدواج کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به زوج های جوان زیر پوشش به ‌صورت بلاعوض و تا سقف ۳۰ میلیون ریال برای نقاط برخوردار و ۳۵ میلیون ریال برای مناطق کمتر برخوردار این استان است.
مبشری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با هدف ارتقای سطح آگاهی زوج‌ های جوان زیر پوشش این استان دوره ‌ها و کارگاه ‌های آموزشی قبل از ازدواج در زمینه مهارت های زندگی، مسائل اعتقادی و خانواده، بهداشت فردی و اجتماعی و تربیت فرزند برای آنان برگزار می ‌کند.
۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار با جمعیت ۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1230680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =