۰ نفر
۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۷:۱۰

ایسنا: کاپیتان سرشناس کره که در منچستریونایتد بازی می کند گفت امید دارد تیم ملی کشورش در صورت صعود از گروه حریف ایران نباشد.

"جی‌سونگ‌پارک" پس از پیروزی دو بر یک کره جنوبی برابر بحرین در محل گفت و گوی رسانه‌ای به خبرنگاران گفت: «از قبل برای هر دو نیمه‌ی این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم. بحرینی‌ها در نیمه اول بازی فیزیکی انجام دادند و به همین خاطر در این نیمه بازی فشرده‌ای انجام شد. به هر حال این یک واقعیت است که دیدارهای اول همواره دشوار است حالا فرقی نمی‌کند جام جهانی باشد یا جام ملتهای آسیا. با این حال پس از ارزیابی حریف در بیست دقیقه اول تنها به هدف‌مان که همان کسب 3 امتیاز بود،‌ فکر کردیم که این اتفاق افتاد البته بحرین تیم خوبی بود. به لحاظ تاکتیکی ما منسجم‌تر بودیم.»

او درباره‌ی دیدار بعدی کره جنوبی که برابر استرالیا برگزار می‌شود هم گفت:«‌استرالیا از قدرت‌های آسیاست که بازیکنان با تجربه‌ای هم در اختیار دارد. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم خواهد بود اگر بتوانیم در آن بازی پیروز شویم صعود خواهیم کرد و به همین خاطر تمام ذکر و فکرمان به این بازی خواهد بود. فکر می‌کنم استرالیایی‌ها فیزیکی‌تر از بحرینی‌ها باشند، اما ما هم آماده‌ایم که با تاکتیک‌های‌مان مقابل این تیم بازی خوبی انجام دهیم.»

پارک درباره‌ی احتمال رویارویی کره جنوبی با ایران در مرحله‌ی یک چهارم هم گفت: «ایران تیم پرقدرتی است و من سرمربی این تیم را به خوبی می‌شناسم. اگر در یک چهارم به این تیم بخوریم بازی دشواری را پیش‌بینی می‌کنم. قطبی مربی خوبی است و فوتبال را به خوبی می‌شناسد. او به هر حال به واسطه حضورش در فوتبال ایران شناخت خوبی از بازیکنان این تیم پیدا کرده است و پیش‌بینی‌ام این است که ایران با قطبی به نتایج خوبی در جام ملتهای آسیا برسد.»

بازیکن تیم منچستر یونایتد درباره‌ی شکست کره جنوبی برابر ایران در آخرین دیدار دوستانه‌ی این دو تیم گفت: «به هر حال نباید فراموش کنیم که شرایط در جام ملتهای آسیا با بازیهای دوستانه متفاوت است و همه‌ی تیم‌هایی که در این مسابقات حضور دارند تنها به قهرمانی فکر می‌کنند.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
    0 0
    تحويل بگيرين! كره اي ها ما رو حريف سخت فرض ميكنن و انوقت در نظر سنجي 70 درصد افكار عمومي وطني رأي به شكست ايران ميدن!
  • SORENA IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
    0 0
    ELAHI AMIN
  • بدون نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
    0 0
    من مطمئنم که کره و ایران در مرحله بعد بهم میخورن و این بار نوبت ایرانه که پیروز بشه
  • یاشار IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
    0 0
    خداداد عزیزی :پارک از قطبی پول گرفته تا ازش تعریف کنه
  • بدون نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
    0 0
    چرا از خودتون تیتر می سازید ، کجا گفته بود خدا کنه به ایران نخوریم؟؟؟ با جعل تیتر می خواین به تیم ملی روحیه بدین؟؟؟
  • حمزه نماريان IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
    0 0
    اولين بازي كره چيزي از فوتبال قدرتمند اونها نشون نداد . اونا همه چيزو رو نكردن منتظر بازيهاي واقعي كره ايها در مرحله بعد باشيد..
  • رامین IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
    0 0
    اثلا ببینید ایران صعود میکنه بعد حرف 1 چهارم نهایی رو بزنید