علی سعیدلو ، رئیس سازمان ورزش پس از 4 روز سکوت را شکست و در پیامی خطاب به تیم ملی فوتبال از آنها خواست با موفقیت در جام ملتهای آسیا نمره بیستی را در کارنامه شان ثبت کنند.

در متن پیام علی سعیدلو آمده است:

«بی تردید برای حضور در نخستین بازی خود در پانزدهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا و رقم زدن نتایج درخور ملت شریف کشورمان، لحظه شماری می کنید. شما امروز سربازان این مرز و بوم هستید که با همت و غیرت ویژه ایرانیان، برای اعتلای نام و پرچم سرزمین مقدس خود، آماده گام نهادن به میدانی معتبر شده اید. دعای میلیونها ایرانی عاشق ورزش، بدرقه راه شماست.

من و شما قراری داریم که تا امروز من و شما می دانستیم؛ گرفتن نمره 20 در دوحه. از این پس تمام ملت می دانند که ما دست به دست هم داده ایم تا قدمی برای خوشحالی و سربلندی ایشان برداریم، موفقیت در جام ملتهای آسیا.

عزیزان ایران، به یاد بیاوریم که در نشست خصوصی مان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه، با یکدیگرهم قسم شدید و وعده کردید که دست پر از کارزار جام ملتها به کشور بازگردید. به یکدیگر قول دادید که تمام تلاشتان را برای سربلندی ایران و ایرانی دراین مسابقات به کار بندید تا شاید گامی کوچک برای آنچه که ملت غیرتمند کشورمان شایسته آن است، بردارید.

جناب آقای نکونام؛ در دیداری که چندی پیش به عنوان نماینده ملی پوشان با یکدیگر داشتیم، گفتید که با همدلی و اتحاد، برای دستیابی به هدفی مقدس و مشترک که همانا سرافرازی ایران اسلامی است، می توان راه سخت و پر فراز و نشیب جام ملتها را به سلامت پیمود. این سخن نشان از عزم جزم شما ملی پوشان داشت که مصمم شده اید که هرآنچه در توان دارید برای موفقیت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در قطر به کار بسته و با یاد خداوند متعال و پشتوانه دعای خیر میلیون ها هم وطن، با گرفتن نمره 20 به میهن بازگردید.

امروز چشم به رفتارهای اسلامی و ورزشی شما دوخته شده؛ امیدوار به پیروزی و کسب افتخار. امروز که برخی با نیات و مقاصد معلوم و مشخص، موفقیت های ورزش را کم رنگ جلوه داده و حتی انکار می کنند، با بحث های ظاهراً کارشناسی، سعی در مخفی کردن گذشته های تلخ خود دارند و در صدد تخریب چهره پیروز ورزش کشور هستند، شما با درخشش در بازیهای پیش رو، رنگ و جلایی دیگر بر چهره خوش نقش کنونی ورزش ایران خواهید زد.

قطعاً پس ازخلق حماسه تاریخی گوانگ‌جو در بازیهای آسیایی 2010، پیروزی و موفقیت در جام ملتهای آسیا می تواند همچنان حرکت ورزش ایران را در مسیر پیشرفت، تداوم بخشیده و دل ملت شریف ایران را شاد کند.

آقایان کفاشیان و قطبی، با برنامه ریزی و استفاده از بالاترین ظرفیت ها، بهترین شرایط را برای کسب موفقیت ملی پوشان عزیز کشورمان مهیا کنید.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
    0 0
    شما وظایف خودتا را درست انجام دهید بعد از بقیه بخواهید . هنوز نمره صفری که پای کارنامه شما بعنوان نماینده ایران در انتخابات آسیا خورد وحود دارد چقدر خوب برای بقیه شعار می دهیم و خودمان کمترین کار دست را انجام نمی دهیم
  • بدون نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
    0 0
    آقای سعیدلو زیاد دلتان را خوش نکنید
  • 2010 IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
    0 0
    پس آقای سعید لو قرارمون یادت نره.......
  • مجید IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
    0 0
    خیلی هم تو این شرایط بحرانی به داد میز جنابعالی میرسه