نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید به نقل از سید حسن نصرالله درباره حوادث سال 88 گفت: چشم میلیون ها و بلکه ده ها میلیون مسلمان و حتی غیر مسلمان آزاده آن شب ها تا صبح خواب نرفت.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، حجت الاسلام رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر پنجشنبه در پنجمین نشست ماهیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی که در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد به حوادث انتخابات سال گذشته اشاره کرد و گفت: عموم کسانی که برای فتنه و آشوب به خیابان ها آمدند به هیچ کس رای نداده بودند. تعداد زیادی از دستگیر شدگان اعتراف کردند و مشخص شد که اهل رای دادن نیستند.

وی با بیان اینکه وجه دیگر فتنه ها «خیر» است گفت: مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله برای ما تعریف کرد که در آن شب ها با توجه به اینکه عمده رسانه های دنیا از سوی صهیونیست ها اداره می شود نگران بودند. چشم میلیون ها و بلکه ده ها میلیون مسلمان و حتی غیر مسلمان آزاده آن شب ها تا صبح خواب نرفت؛ عده زیادی از مومنین تا صبح اشک ریختند و برای نظام دعا کردند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید که در جمع پزشکان بسیجی سخن می گفت افزود: ولی جمهوری اسلامی ایران نه تنها محکم و استوار و مقتدر جای خود ایستاد بلکه نقش بی بدیل ولی فقیه را همگان بیش از پیش درک کردند و حتی دوستان ما در سطح دنیا اطمینان خاطرشان به جمهوری اسلامی ایران بیشتر شد.

وی با اشاره به جمله ای از امام(ره) مبنی بر همیشگی بودن جنگ بین حق و باطل تا زمان ظهور امام زمان(عج) گفت: تا ما در برابر یهود و نصاری تسلیم نشویم آن ها راضی نخواهند شد و دست از دشمنی با ما بر نخواهند داشت.

وی با اشاره به سقوط، ‌انحطاط و انحراف برخی در حوادث بعد انتخابات گفت: با تحلیل های قرآنی بهتر می توان علت این سقوط و انحطاط را درک کرد و فهماند. در روایات بسیاری داریم که حب دنیا بزرگترین خطر برای یک مومن است و این مسئله یکی از دلایل انحراف برخی ها بعد از انتخابات شد.

رحیمیان تصریح کرد: هنگامی که امام به قائم مقام رهبری نامه ای می نویسد جمعی از بزرگان امروز و آن روز خدمت امام می روند و گریه می کنند و می خواهند که امام نامه دیگری بنویسد؛ امام با اصرار این ها می پذیرد و نامه دیگری می نویسد ولی خطاب به آنان می گوید اما پشیمان خواهید شد. ده سال بعد معنی این جمله امام کاملا مشخص شد.

وی با بیان اینکه امام در مصرف بیت المال بسیار دقت داشت به خاطره ای از امام اشاره کرد و گفت: در آن زمان بنده، آقای محلاتی و شیخ صانعی به امور دفتری امام مشغول بودیم. به علت خرید خانه ای 320 هزار تومان بدهکار بودم، هرگز از بدهی ام نزد امام سخنی نیاورده بودم ولی روزی شاهد این بودم که امام به کسی از نزدیکانش گفت بدهی این آقا را پرداخت کنید. نزد امام رفتم و گفتم من عزم کردم در زندگی ام از وجوهات استفاده نکنم اگر اجازه بدهید همین روال را ادامه دهم. روزی که تنها به خدمت امام رسیدم به من گفت این پاکت از آن شماست. من پاکت را برداشتم و دیدم حاوی 200 هزار تومان است. اما چون از وجوهات و هدایای امام باخبر بودم دانستم که این مقدار از طریق هدایایی که برای امام آمده به من داده است. چند روز بعد صد و بیست هزار تومان دیگر به من داد تا بدهی خود را پرداخت کنم. در حالی که اصلا نسبت به میزان بدهی ام سخنی به میان نیاورده بودم.

وی گفت: چرا باید این فرد که ادعای خط امامی دارد برای سروشی که ولایت فقیه،‌ خط امام، ‌امام زمان، ‌زیارت جامعه، ‌اصل وحدانیت قرآن را انکار می کند به مناسبت سالروز تولدش پیام دهد و او را به ملاصدرا تشبیه کند؟! انسان چرا این گونه می شود که همه چیز را فراموش می کند؟! شما که هنوز مدعی خط امام هستی؟! خط امام کجا و انکار ولایت فقیه کجا؟! خط امام کجا و مورد تشویق دشمنان قرار گرفتن کجا؟!

رحیمیان در پایان به ویژگی های خواص اشاره کرد و گفت: خواص کسی است که خود بفهمد و بصیرت داشته باشد. گاهی اوقات یک پیرزن بی سواد نیز خواص می شود.

/30112

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 119681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
    0 0
    اينو شب قبلش تو ديروز امروز فردا گفته بودند .
  • محمد DE ۰۸:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
    1 2
    خدا امثال شما رو حفظ کنه که اگه شماها هم نباشین چی میشه مملکت از دستِ یه سری قدرت طلب شهوت پرست
  • sdn IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
    1 3
    آقای محترم شما به مملکت خودت برس، دلسوزی نمیخواهیم. شما هر وقت تونستید دولت تشکیل بدید بعد بیایید با ما حرف یزنید
  • بچه شیراز IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
    1 3
    سیدجون قربون جدت برم بروبا همون صهیونیستا بجنگ ماخودمون هوای کارخودمونوداریم
  • درویش IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
    0 3
    لوطی توبرولقمه خودگازبزن ...