حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی چهارشنبه شب در نشست سیاسی در مدرسه فیضیه قم شرکت کرد.

اهم مطالب مطرح شده توسط وی طبق گزارش خبرگزاری فارس به شرح زیر است:

* به هم ریختگی ضد انقلاب در خارج از کشور به اذعان خودشان در 30 سال گذشته بی‌نظیر است.

* افراد در شرایط فتنه قدرت تشخیص حق از باطل را از دست داده و معیار سنجش حق را با مواضع خواص می‌سنجند.

* هرگاه فتنه از پشتوانه هرچند اندک مردمی برخوردار باشد مهار آن را دشوارتر خواهد کرد .

* در جریان فتنه اخیر برخی سران فتنه از عقبه مردمی و سوابق انقلابی برخوردار بودند.

* رهبر معظم انقلاب اسلامی سرمنشأ و عامل اصلی مهار فتنه 88 بودند، همانطور که در سه دهه پس از انقلاب اسلامی همه دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان با درایت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری خنثی شده است.

*سابقه فتنه به انتخابات سال گذشته برنمی‌گردد و یک پیشینه طولانی دارد و از همان ابتدا دشمنان به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند.

* پس از گذشت جریان فتنه از منزل "علیرضا بهشتی " یکی از سران فتنه جزوه‌ای را با ادبیات حزب توده به دست آوردیم که بسیار تکان‌دهنده بود و به خوبی نشان می‌داد که همه اقدامات در جریان فتنه 88 از قبل طراحی شده بود و آنها می‌خواستند اسلام و انقلاب را از ریشه بخشکانند.


* جریان فتنه سال گذشته از جنس چالش نرم بود بنابر این مواجهه با آن با ابزارهای انتظامی چندان کارایی نداشته و نیاز به شفاف‌سازی و بصیرت‌افزایی در جامعه داشت.

* رهبر معظم انقلاب  ضمن آنکه در نماز جمعه پس از انتخابات با قاطعیت فرمودند که اجازه ابطال انتخابات را نخواهند داد، با مدارا و فرصت دادن به جریان فتنه به دنبال ریزش حداقلی نیروهای انقلاب بودند.

* در دوران اصلاحات ضربات سنگینی بر پیکره نظام اسلامی وارد آمد که شاید سال‌ها برای جبران آن زمان نیاز است که می‌توان جریان فتنه اخیر و مانع‌تراشی‌های آنها برای پیشبرد اهداف انقلاب را از جمله آنها دانست.

* سران فتنه از ابتدا به دنبال قانون‌شکنی بوده و هستند، اما رهبری بر فصل‌الخطاب بودن قانون همواره تأکید کرده و محورهای شبهه‌ناک فتنه را برای مردم کاملا تبیین می‌کنند.


*ایجاد منازعات عمومی از طریق شکل‌دهی تعمدی وضعیت اقتصادی نامناسب یکی از اهداف اصلی جنگ نرم دشمنان است.

*نیروهای اطلاعاتی با آگاهی و هوشیاری توانستند  شبکه‌های اجتماعی را در هم بشکنند و افتخار دیگری برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

* مستکبران غربی ابتدا با شبیخون فرهنگی و ارسال فیلم‌ها و تصاویر مستهجن سعی در به انحراف کشیدن نسل جوان کشورهای اسلامی و سست کردن ایمان و عقاید ایشان دارند.

* جنگ نرم آنقدر نامحسوس در جوامع رشد پیدا می‌کند که گاه مردم به آسانی متوجه شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان نمی‌شوند و در برخی موارد از آن استقبال هم می‌کنند و در این میان برخی نیروهای خودی همصدا و همسو با دشمنان گام برمی‌دارند.

* یکی از این دسیسه‌ها که دشمنان مدت طولانی بر روی آن مانور می‌دادند القاء غیر صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای در کشورمان بود که به‌حمدالله تیر آنها به سنگ خورده است و آنها با وحشت از بومی‌سازی این علم ارزشمند در ایران به ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان روی آورده‌اند.


*حرکت خودجوش مردمی در نهم دی‌ماه سال گذشته نشانگر عمق بصیرت و آگاهی مردم بود که در واکنش هماهنگ به اقدامات فتنه‌گران به راه افتاده و بساط شوم سران فتنه را برهم زد.

*سران فتنه مقوله ولایت فقیه را به هیچ عنوان برنمی‌تابند و با اصل آن مخالف هستند و پس از رحلت حضرت امام(ره) به دنبال سانسور و از میان برداشتن این اصل مهم اسلامی بوده و هستند.

* قانون هدفمندسازی یارانه‌ها بی‌تردید ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای دستیابی به توسعه پایدار و گسترش عدالت اجتماعی است که با شجاعت از سوی دولت نهم و دهم به مرحله اجرا رسیده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 119628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
    0 1
    اقایون خبرآنلاین چه اتفاقی رخ داده که از اصولگرایی حقیقی دارید فاصله می گیرید؟ یاد مقاله پارسال سایتتان افتادم:" چگونه اصولگرایانی هستیم؟ " خودتون یادتونه ادعاهاتون؟؟ فقط ادعا بود و اشتباه کردیم بهتون اعتماد کردیم؟
  • بدون نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
    1 1
    مدرک حیلی مهم بوده . باید اعدام گردد.
  • بدون نام NL ۰۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
    0 0
    :)))))
  • حقیقت گو IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
    1 0
    آیا یک استاد علوم سیاسی حق ندارد جزوه ای در مورد تفکرات حرب توده در خانه اش داشته باشد؟!! اگر به خانه ی تحلیل گران و کارشناسان مسائل فلسطین-اسرائیل بریزند احتمالا کتاب هایی در مورد "پروتکل های صهیون" پیدا می کنند!!! این چیز عجیبی است؟!
  • بدون نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
    0 0
    چون كلا نظرات من در هيچ صفحه اي نشان داده نميشه خواستم ازتون به خاطر بصيرت بالاتون تشكر كنم
  • بدون نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
    1 0
    ببخشید سران فتنه چندين سال درراس اين حكومت بوده اند وزيرسئوال بردن آنهازيرسئوال بردن تمام اركان اين حكومت است .
  • سبز IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
    0 0
    آفرین بینام واقعا درست گفتی چون خبر انلاین بازیرکی داره هر دو سو رو نگه میداره.
  • بدون نام US ۱۷:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
    1 0
    مگر شهید بزرگوار بهشتی که کاش امروز بود و رفتار برخی از اصولگرایان! را با ایشان می دیدیم خود ابتدای انقلاب منظره های تلویزیونی با حزب توده برگزار نکردند؟ مگر این بدین معنا نیست که ایشان در مورد مارکسیسم و در پی آن در باب تفکرات حزب توده اطلاعات گسترده ای داشتند؟
  • بدون نام US ۱۷:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
    1 0
    خیلی بد است که معتمدین سالهای طولانی بعد از انقلاب مردم تبدیل به سران «فتنه» شوند. یک نکته تربیتی هست برای تربیت کودکان که می گویند قبح هر چیز را به راحتی نشکنید ، این به نوعی درباره جامعه هم صدق می کند اما. . . .
  • بدون نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
    1 0
    بكشيدش جزوش خطرناك بوده