با این که حسین معدنی و شاگرد انش می دانستند مقابل مغولستان بازی یکطرفه ای دارند اما انتظار نداشتند حریف این قدر ضعیف باشد.

تا حدی که بازی 3 -صفر وبا امتیازهای 25 -12 ،25 -9 و 25 -13 تمام شود. برد بی دردسر در بازی ساده تر از یک بازی تمرینی .از این سادگی حتی حسین معدنی سرمربی تیم ملی هم غافلگیر شد به حدی که خودش می گوید: «می دانستیم بازی یک طرفه است اما نه تا این حد.»

تیم ملی والیبال ایران که در گروه سوم بازیهای آسیایی قراردارد در اولین مسابقه  مهمان ویژه هم داشت .محمد علی آبادی ،بهرام افشارزاده،مهدی کرباسیان خزانه دار،محمود خسروی وفا عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک، مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کنار محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال بازی والیبالیست ها را از نزدیک تماشا کردند. البته تعداد انگشت شمار تماشاگران ایرانی هم با تشویق هایشان از بازیکنان در همه مدت بازی حمایت کردند. تا حدی که چینی ها هم به وجد آمدند و البته بیشتر آنها تیم مغولستان را تشویق می کردند.

او قبل از بازی اما از شاگردانش خواسته بود تا با احترام بازی کنند: «از بچه ها خواستم با احترام مقابل حریف بازی کنند. البته تاکید داشتیم که با قدرت بازی کنند. اگرچه می دانم ایرانی ها ضعیف نوازند. خوشحالم که بچه ها هم خوب بازی کردند و هم با احترام.» علیرضا نادی کاپیتان تیم ملی هم از این برد بی دردسر راضی است: «ما گروه خوبی داریم. بازیها از راحت به سخت چیده شده است.پله ،پله بازیها سخت می شود.»

او امیدوار است که تیم ملی والیبال روی سکو برود: «هدف من قهرمانی بازیهاست. اما فکر می کنم یکی از سکوها برای ایران است.» تیم ملی والیبال فردا در دومین روز بازیها هم مقابل ترکمنستان به زمین می‌رود. دومین حریفی که خیلی جدی نیست. به همین خاطر سرمربی جوان ایران به شاگردانش تنها یک توصیه دارد: «ترکمنستان تیم قدرتمندی نیست. به همین خاطر تیم مثل قبل تمرین سنگین دارد و به بازیکنان هم گفته ایم که بازی با احترام را فراموش نکنند.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 108018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =