مهدی هاشمی کسب اولین مدال نقره آسیایی بانوان تاریخ ورزش کشور را به همه هم میهنانش تبریک گفت.

رئیس فدراسیون تیراندازی که در همان نخستین ساعات آغاز رسمی ورزش های انفرادی بازی های آسیایی ، تیمش توانست صاحب یک مدال نقره تیمی شود ، در این باره به خبرآنلاین گفت:« فکر می کنم این بهترین مدالی بود که ما می توانستیم کسب کنیم. حریفان بچه های ما در رشته تیمی از کشور چین بودند و این کارمان را دشوار می کرد .به هر حال باید افتخار کنیم که توانستیم مدال خوشرنگی را برای ورزش مان به ارمغان بیاوریم. این برای اولین بار در تاریخ تیراندازی و همچنین ورزش بانوان ما بود که توانستیم صاحب مدال نقره بازی های آسیایی شویم. تا پیش من اعتقاد دارم در این شرایط ، ما به بهترین مدالی دست یافتیم که امکان کسبش برای مان وجود داشت.»

او در ادامه گفت:« نمی توانم قول مدال طلا برای بچه های تیراندازی را بدهم اگرچه هنوز ما در رشته های انفرادی شانس کسب مدال را داریم. همین که مدال های کاروان با مدال تیم ملی دختران ما آغاز شد فکر می کنم یک اتفاق بزرگ برای رشته ورزش تیراندازی و ورزش بانوان کشور است. ما همین موضوع را افتخار و جشنی بزرگ می دانیم.»

البته همزمان با این مدال و شاید کمی زودتر ، در رشته ووشو به یک مدال برنز رسیده بود. هاشمی در پاسخ به این نکته می گوید:« من که فکر می کنم مدال ما زودتر از همه رشته های دیگر بدست آمد. احتمالا چون این خبر را ما کمی دیرتر اعلام کردیم یا شما خبرنگاران در سالن حاضر نبوده اید سبب شده که فکر کنید ، مدال اول را ووشو کاران گرفته اند. شک نکنید مدال دختران ما زودتر کسب شده است.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 107843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =