ساکت از کفاشیان درخواست کرد تا مصطفوی از حضور در فوتبال محروم شود و رئیس فدراسیون موقتا با این درخواست موافقت کرد.

در پایان مجمع امروز فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان یک بیانیه را به اعضای مجمع نشان داد و گفت بهتر است از این به بعد در پایان هر مجمع یک بیانیه صادر کنیم. علی کفاشیان هم به او گفت بیانیه‌اش را بخواند تا اگر مورد تایید اعضا بود، آن را به عنوان بیانیه رسمی مجمع اعلام کنند.

ساکت شروع به خواندن بیانیه هشت بندی‌اش کرد که در اولین بند آن نوشته شده بود باید از تیم‌های ملی حمایت شود اما تمام توضیحات بند اول این بود که باشگاه‌ها باید از تیم امید حمایت کنند. کفاشیان به او گفت این فقط شامل حمایت از تیم امید می‌شود که ساکت در پاسخ او گفت چون در آستانه بازی‌های آسیایی هستیم این‌قدر روی تیم امید تاکید کرده و در سایر مواقع، باید از تمام تیم‌های ملی حمایت شود.

یکی دیگر از بندها، شامل ساخت ورزشگاه‌های اختصاصی برای باشگاه‌ها می‌شد که کفاشیان با کنایه به ساکت گفت: «بهتر است به ساخت ورزشگاه خودتان هم اشاره کنید.» یکی دیگر از بندهای بیانیه ساکت نیز مربوط به ماجرای محرومیت داریوش مصطفوی از حضور در فوتبال بود. او در بیانیه‌اش نوشته بود که اگر افرادی در عضویت فدراسیون هستند و مثل داریوش مصطفوی بعد از خروج از مجموعه فدراسیون، از فدراسیون به مراجع قضایی شکایت می‌کنند به طور کلی از حضور در فوتبال محروم شوند. علی کفاشیان هم در پاسخ ساکت گفت: «ما فعلا به طور موقت این کار را انجام می‌دهیم اما در جلسه آینده مجمع، خودتان به این موضوع رای بدهید تا ما آقای مصطفوی را محروم کنیم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 100883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =