امیر قلعه نویی می گوید:« همانطور که در جلسه هم گفتم این سند نسبت به وضع کنونی فوتبال ما بسیار خوب است. حتی اگر بتوانیم 60 درصد آن را هم اجرا کنیم برای ما بد نیست اما نکته مهم آن داشتن ضمانت اجرایی سند است. نباید این طرح پس از تغییر مدیریت‌ها در ورزش فراموش شود.»

او که برای اولین بار در جلسه مجمع فدراسیون فوتبال شرکت کرده بود این را می گوید و با اشاره به سند چشم انداز توسعه فوتبال ادامه می دهد: «برای اولین بار است که در این مجمع شرکت کردم و اطلاعات چندانی هم درباره مطالبی که قرار بود در آن مطرح شود نداشتم اما نظراتم را درباره سند چشم انداز مطرح کردم. این موارد هر چقدر به طور تخصصی تر بررسی شود بهتر است. سند سند خوبی است. البته کامل آن را مطالعه نکرده ام.ولی ما باید آن را اجرا کنیم و توانایی این را داشته باشیم که فوتبالمان را مطابق آن پیش ببریم.»

سرمربی سپاهان در ادامه اشاره به وضعیت تیمش می کند.او می گوید:«امسال سپاهان متفاوتی را خواهید دید که می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد . سپاهان نسبت به سالهای پیش تغییرات زیادی داشته ما در این سطح حدود 40 درصد تغییرات نسبت به گذشته داشتیم و در این شرایط مشکل عمده تیم ناهماهنگی بازیکنان بود. هماهنگی میان بازیکنان باید در تمرینات پیش از فصل انجام می‌شد که متاسفانه به دلیل کامل نبودن تیم ما این کار انجام نشد. حتی در هفته‌های ابتدایی هم پس از آنکه لیگ تعطیل می‌شد بعضا در تمرینات ما 10-11 بازیکن حاضر می‌شدند که قطعا نمی‌توانستیم کار هماهنگی را انجام دهیم. ما نیاز به انجام بازیهای بیشتر برای ایجاد هماهنگی مطلوب بودیم که وقتی تعداد بازیهای‌مان در لیگ بیشتر می‌شود این مهم هم حاصل می‌شود.»

قلعه نویی معتقد است که هواداران امسال سپاهان متفاوتی را خواهند دید.تیمی که حرف های زیادی هم در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.او می گوید:«ما برای حضور قدرتمندتر در لیگ قهرمانان آسیا سعی کردیم تیم ویژه‌ای را برای این فصل آماده کنیم. هر چند برای موفقیت شانس هم مطرح است.بازیکنانی را جذب تیم کرده ام که در آسیا به درد تیم می خورند.امسا هدفمان فقط موفقیت در لیگ قهرمانان است.»

اودر خصوص شایعه پیوستن عماد رضا به سپاهان می گوید:«عماد بازیکن خوبی است اما فعلا او را نمی خواهیم و خط حمله ما خوب کار می کند. »


اما صحبت های پایانی سرمربی سپاهان که اظهار نظر در مورد وضعیت ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا است.آنجا که او می گوید:«باید بگویم که در نتیجه گرفتن یک تیم شانس نقش زیادی دارد.این قضیه در مورد ذوب آهن هم صدق می کند.مثلا تیم ملی جوانان ما به دلیل بد شانسی از رقابت های جام قهرمانی آسیا حذف شدند.برای ذوب آهن آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در آسیا نتایج خوبی بگیرند.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 100857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =