ترویج نشاط مومنانه در قالب استقبال از بهار شهرداری مشهد

رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد گفت: توجه به رویدادهای فرهنگی و هنری و قرآنی با توجه به همزمانی سال نو و ماه مبارک رمضان، نشان از توجه و ترویج نشاط مومنانه در این ایام دارد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدابراهیم علیزاده در گفتگویی با بیان اینکه شهرداری مشهد همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، تمهیدات مختلفی را اندیشیده است، اظهارکرد: خوشبختانه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، در سال جدید، فضای بانشاط و مفرحی را در نقاط مختلف شهر تجربه کرده‌اند.

وی با اشاره به پیش‌بینی رویدادهای فرهنگی و اجتماعی مختلف در کنار برپایی محافل قرآنی در بوستان‌های منتخب از نیمه دوم ماه مبارک رمضان، گفت: سعی مدیریت شهری بر این بوده که شادی مومنانه را در سطح شهر رقم بزند؛ رویدادهای مختلفی هم در این راستا اجرایی و تعریف شده که از جمله آن می‌توان به ۱۹ جشنواره گل و جانمایی و نصب ۱۱۰۰ المان گل اشاره داشت.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: هرآنچه شهرداری در قالب استقبال از بهار انجام می‌دهد، برای نشاط و شادابی و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان و زائران نوروزی است؛ خوشبختانه اقدامات صورت گرفته، اثرگذاری مثبتی روی جامعه هدف داشته و نشان از موفقیت مدیریت شهری دارد.

علیزاده توجه به ظرفیت‌های اجتماعی و مردمی را یکی از نکات مثبت عملکردی شهرداری در این ایام دانست و تصریح کرد: در کنار برپایی محافل قرآنی، حمایت از مراسمات قرآنی و مذهبی سطح شهر را هم داشته‌ایم که شایسته تقدیر است.

پویش «افطاری ساده» دیگر محور صحبت‌های علیزاده در این گفتگو بود و گفت: سازمان فرهنگی و اجتماعی گام موثری در جهت ترویج این سنت حسنه در ماه مبارک رمضان داشته که خوشبختانه از سوی نهادهای مردمی و تشکل‌ها حمایت شده؛ تعریف و اجرای فعالیت‌های اجتماع‌محور یکی از موضوعات مورد تاکید و توجه شوراست که شهرداری هم به خوبی عملیاتی و اجرایی کرده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =